.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست استانداری مازندران: تعداد صادرکنندگان در مازندران کم است
سرپرست استانداری مازندران، با اشاره به تولید قابل توجه محصولات مختلف از جمله مرکبات گفت: متاسفانه افراد صادرکننده در استان کم داریم و باید این بخش تقویت شود.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در کارگروه اشتغال استان، با اشاره به تولید مرکبات در استان یادآور شد: در استان مازندران صادرکننده کم داریم و باید در این بخش برنامه ریزی شود.

وی با اظهار اینکه سال قبل ۲۳ هزار تن مرکبات در استان صادر شده است گفت: سهم تجار مازندران از این میزان حدود پنج هزار تن بوده است.

سرپرست استانداری مازندران همچنین خواهان نیازسنجی اشتغال از سوی دانشگاه ها و مراکز علمی در استان شد و گفت: باید متناسب با نیاز بازار اشتغال ایجاد کنیم.

وی از بانکهای خواست تا برای ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی حمایت لازم داشته باشند و گفت: امیدواریم با ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال، افراد توانمندسازی شده و از گردونه حمایت خارج شوند.

سرپرست استانداری مازندران، مشاوره، نظارت و پایش تسهیلات و طرح های اشتغالی و خوداشتغالی را ضروری دانست و برای حمایت از تولیدات خواهان راه اندازی شرکت هایی برای خریداری محصولات تولیدی شده است.

حسین زادگان با عنوان اینکه راهی نداریم جز اینکه از حالت تک محصولی خارج شویم و به تولید محصولات مختلف بها دهیم گفت: صادرات، توجه به تولید و اشتغال سبب ارزآوری و رونق تولیدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحصیلات مطابق و منطبق با بازار کار نیست، خواهان آن شد تا در راه اندازی رشته های دانشگاهی به نیازهای بازار کار توجه اساسی شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.