.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد 37 درصدی تردد طی تعطیلات اخیر در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: وزانه بیش از 168هزار وسیله نقلیه تردد کردند که این عدد حاکی از رشد 37 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران بوده است.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی اظهار کرد: طی دوره تعطیلات از 15 تا 19 آبان ماه امسال به‌صورت متوسط روزانه شاهد تردد بیش از یک‌میلیون و 868 هزار وسیله نقلیه بودیم که این میزان از تردد در مقایسه با تردد روزانه در پاییز سال جاری نشان‌دهنده افزایش 18درصدی است.

وی افزود: در محورهای مواصلاتی مازندران روزانه بیش از 168 هزار وسیله نقلیه تردد کردند که این عدد حاکی از رشد 37 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اضافه کرد: بیشترین افزایش تردد در محورهای مواصلاتی در محور سوادکوه شاهد بودیم که بیش از 74 درصد بوده است.

هاشمی بیان کرد: ساعت 16 تا 19 که ساعت 16 تا 17 روز جمعه ساعت اوج ترافیک دوره تعطیلات بوده که تعداد تردد وسایل نقلیه در این ساعت نزدیک به 140 هزار وسیله نقلیه بوده است.

وی تصریح کرد: طی دوره تعطیلات، مازندران بعد از استان‌های البرز و تهران سومین استان پُرتردد کشور بوده و 6درصد از کل تردد کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران یادآور شد: در این دوره سرعت متوسط در محورهای مازندران 71 کیلومتر بر ساعت بوده که چهار درصد از ترددها با سرعت غیرمجاز و 24 درصد از ترددها با تخلف از عدم رعایت فاصله طولی مناسب از خودروی جلویی انجام شده است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر از سیاه‌بیشه تا تونل کندوان محور کندوان شاهد بارش برف هستیم، افزود: همچنین ارتفاعات ولی‌آباد محور کندوان به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

وی ادامه داد: همچنین محدوده منظریه تا امام‌زاده هاشم محور هراز شاهد بارش پراکنده برف و مه‌آلود بودن محور هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به مه‌آلود بودن محدوده گدوک محور سوادکوه، گفت: در سایر محورهای مازندران شاهد بارش باران و لغزنده بودن سطح جاده هستیم که لازم است رانندگان احتیاط کنند.

هاشمی با تأکید بر ضرورت همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم، بنزین پُر و سیستم گرمایشی سالم خودروها، افزود: رانندگان قبل از تردد با شماره‌گیری 141 می‌توانند آخرین وضعیت راه را استعلام کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.