.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رمضانی با اعلام برگزاری همایش سراسری کشتارگاه های صنعتی طیور کشور در مازندران ؛
رقابت کاذب لطمه به پیکره تولید کشتارگاه های صنعتی طیور می زند
شمال نیوز : وی با ابراز تاسف ازکاهش بازدهی و سود آوری کشتارگاه ها اظهار کرد: راه اندازی کشتار گاه نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد که به علت بازدهی کم و بی توجهی مسوولین، این بخش دچار ضررهای زیادی شده است .....
رقابت کاذب لطمه به پیکره تولید کشتارگاه های صنعتی طیور می زند

شمال نیوز: رئیس انجمن همیاری کشتارگاه های صنعتی طیورمازندران از برگزاری همایش سراسری کشتارگاه های صنعتی طیور در مازندران خبر داد و گفت: این همایش آذر ماه امسال و با حضور تولید کنندگان صنعت کشتارگاهی طیور کشور و مسئولان کشوری و استانی در مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز ، یوسف رمضانی در مورد اهداف این همایش بیان کرد: بررسی حلقه های مفقوده همکاری بین کشتارگاه ها، بررسی خلا های موجود در بازار، بررسی تاثیرفعالیت کشتارگاه های غیر مجاز بر بازار و تلاش برای حذف رقابت کاذب از اهداف برگزاری این همایش است.

رمضانی بررسی راهکارهای مختلف برای ارتقا کیفیت و مشارکت کشتارگاه ها در بخش های مختلف را یکی از دلایل برگزاری همایش سراسری کشتارگاه های صنعتی طیور کشور در مازندران دانست و تصریح کرد: رقابت های کاذب  در برخی از استان ها شکل گرفته و موجب لطمه به پیکره تولید کشتارگاه های صنعتی طیور کشور زه است از این رو با برگزاری این همایش درصدد حذف رقابت های کاذب و بررسی تاثیر کشتارگاه های غیر وجاز بر بازار هستیم.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه بهترین کشتارگاههای آسیا در مازندران فعالیت می کنند گفت: متاسفانه باوجود اینکه کشتارگاه های مازندران بیشترین صادرا ت سالانه در کشور را دارند اما همچنان مورد بی توجهی مسوولین قرار میگیرند,

وی با اشاره به سابقه ی ۱۲ ساله ی انجمن همیاری کشتارگاه های صنعتی طیور مازندران  در تامین فرآورده های پروتئینی مردم اظهار کرد: تلاش انجمن همیاری همواره بر این بوده است که با همگام سازی دستگاه های کشتار و بسته بندی  مرغ طبق فناوری روز دنیا بتواند محصولاتی  با کیفیت بهتر نسبت به شیوه ی سنتی ارائه دهد,

رئیس انجمن همیاری کشتارگاه های صنعتی طیور مازندران از احداث ۵کشتارگاه جدید در استان خبر داد و گفت:  مازندران دارای ‌۲۲ کشتارگاه فعال است که ۷ واحد  بصورت تمام اتو ماتیک در حال فعالیت است.

وی با ابراز تاسف ازکاهش بازدهی و سود آوری  کشتارگاه ها اظهار کرد: راه اندازی کشتار گاه نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد که به علت بازدهی کم و بی توجهی مسوولین، این بخش دچار ضررهای زیادی شده است .

رییس انجمن همیاری کشتارگاه هاصنعتی طیور مازندران  با اشاره به ۲۶۰کشتارگاه موجود در کشور بیان کرد: با وجود بهترین کشتارگاه های آسیا در مازندران اما هنوز شاهد بی توجهی برخی بخش ها همچون صندوق ضمانت کشاورزی و صندوق توسعه ی صادرات به این بخش هستیم که سهم زیادی از صادرات را به خود اختصاص داده اند.

رمضانی بررسی راهکارهای مختلف برای ارتقا کیفیت و مشارکت کشتارگاه ها در بخش های مختلف را یکی از دلایل برگزاری همایش سراسری کشتارگاه های صنعتی طیور کشور در مازندران دانست و تصریح کرد: رقابت های کاذب  در برخی از استان ها شکل گرفته و  لطمه به پیکره تولید کشتارگاه های صنعتی طیور کشور زده است از این رو با برگزاری این همایش درصدد حذف رقابت های کاذب و بررسی تاثیر کشتارگاه های غیر وجاز بر بازار هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.717 seconds.