.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام نماینده شمالی پایتخت ؛
پیشنهاد افزایش یارانه نقدی به ۱۵۰ هزار تومان از سوی مجلس
شمال نیوز : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهاد می شود که در بودجه سال ۹۸ رقم یارانه نقدی به ۱۵۰ هزار تومان برای ۵ دهک پایین جامعه افزایش یابد.....

شمال نیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهاد می شود که در بودجه سال ۹۸ رقم یارانه نقدی به ۱۵۰ هزار تومان برای ۵ دهک پایین جامعه افزایش یابد.

به گزارش شمال نیوز ، نماینده شمالی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر لزوم مدیریت سوخت در کشور، گفت: باید با کارت سوخت ۶۰ لیتر بنزین ماهانه به مردم ارائه و مابقی به صورت آزاد صادر شود که صادرات این فرآورده رقم قابل توجهی درآمد برای کشور حاصل می کند.

الیاس حضرتی با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ میلیارد تومان بنزین قاچاق می شود، افزود: این میزان قاچاق سالانه رقم قابل توجهی می شود که می توان با صادرات، این میزان بنزین را به ۵ دهک پایینی جامعه اضافه کرد و رقم یارانه نقدی این دهک ها را از ۴۵ هزار تومان به ۱۵۰ هزار تومان افزایش داد.

وی با تاکید بر اینکه دولت این اختیار را دارد که یارانه نقدی را افزایش دهد، تصریح کرد: اگر این اقدام توسط دولت انجام نشود در بودجه سال ۹۸ پیشنهاد می شود که رقم یارانه نقدی به ۱۵۰ هزار تومان برای ۵ دهک پایین جامعه افزایش یابد.




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.