.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر راه: باند جدید فرودگاه رامسر راه اندازی می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه و راه اندازی باند جدید فرودگاه رامسر عملیاتی می شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار و نشست شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم عباس آباد، رامسر و تنکابن در مجلس و فرمانداران غرب مازندران برای رسیدگی به مشکلات حوزه راه و شهرسازی گفت: غرب مازندران در حوزه های راه، پل و فرودگاه با مشکلاتی مواجه بود که دستور بررسی و رسیدگی و تسریع در اقدامات صادر شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توسعه باند جدید فرودگاه رامسر تصریح کرد: توسعه باند جدید فرودگاه رامسر در برنامه این وزارتخانه قرار دارد و پس از انجام توافق مالی و تعیین قیمت کارشناسی عملیاتی می شود.

وی افزود: بین المللی شدن فرودگاه رامسر جزو برنامه هایی است که حداقل آن صدور ویزای فرودگاهی در این فرودگاه و پس از راه اندازی باند جدید با توجه به تعداد پروازها و ظرفیت فرودگاه تصمیم گیری می شود.

اسلامی گفت: پروژه کنار گذر ساحلی یکی از موارد مطرح شده توسط فرماندار رامسر بود که پس از بررسی راهکار آن اعلام می شود.

وی خواستار تسریع در روند کار خرابی های سیل اخیر در غرب مازندران شد و افزود: فرمانداران و شهرداران و تمامی دستگاههای اجرایی با تسریع در روند بازسازی نقاط آسیب دیده اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای تکمیل پروژه کنار گذر ساحلی رامسر، پروژه محور الموت به اشکور و اشکور به جنت رودبار، پروژه ورودی شهرستان رامسر، بازگشایی بازار چالکرود و پروژه آسفالت گلین طی در خواست نماینده مجلس و فرماندار رامسر دستورات لازم صادر شد.

اسلامی از پیگیریهای نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی دکتر شریعت نژاد و فرمانداران غرب مازندران نسبت به حل مشکلات منطقه تشکر کرد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.