.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري اولین اسارت آپ ویکند در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران
دبیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان مازندران از برگزاری اولین اسارت آپ ویکند خبرداد.
برگزاري اولین اسارت آپ ویکند در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

به گزارش شمال نيوز عباس رضایی، اظهار کرد: استارت آپ (شرکت نوپا) یک نهاد انسانی است که برای ارائه یک محصول یا خدمت جدید در شرایطی که ابهام بالایی وجود دارد به وجود آمده است.

وی افزود: شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر شکلی و به هر اندازه‌ای ایجاد شوند.

دبیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان مازندران گفت: استارتاپ ویکند به (Startup Weekend) یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

رضائی تصریح کرد: در این مسیر دانشگاه نقش شتاب دهنده برای صاحبان ایده را فراهم می¬کند و با ارائه آموزش‌های کاربردی مسیر را برای به تحقق رساندن ایده¬ها هموار ساخته و در جهت ایجاد ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه¬گذاران تلاش می¬کند.

دبیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان مازندران یادآور شد: رویداد استارتاپ ویکند با محورهای منابع طبیعی و محیط زیست، مباحث و معضلات اجتماعی و اقتصادی، پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و مهندسی در گرایش‌های مختلف در 20 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده می‌توانند، به سایت زیر مراجعه کنند:

Iausari.ac.ir
قابل ذکر است؛ داوطلبان برای اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به سایت به دبیرخانه اولین اسارت آپ ویکند نیز میتوانند مراجعه کنند به آدرس:

ساری کیلومتر۷ جاده دریا مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، ساختمان اداری، طبقه ۶ دفتر باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان استان مازندران (واحدساری)



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.316 seconds.