.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت پرده توقیف روزنامه دنیای فوتبال

روزنامه ‌ورزشي دنياي فوتبال بنا بر تصميم شوراي سياست‌گذاري اين روزنامه فعلا منتشر نمي‌شود.

علي عالي ، سردبير روزنامه دنياي فوتبال ، در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين كه دنياي فوتبال در دور جديد انتشار وارد بحث مديريت كلان ورزش شده و سعي كرده بسياري از مسائل حوزه مديريت را افشا كند، گفت: در پي افشاگري‌هاي اين روزنامه شكاياتي از سوي سازمان تربيت بدني، فدراسيون فوتبال و باشگاه‌هاي فوتبال از اين روزنامه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ابراز شده است.

او در ادامه با بيان اينكه تاكنون 16 شكايت از دنياي فوتبال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي رسيده است، افزود: اين شكايات در پي انتشار ريزهزينه‌هاي برخي از باشگاه‌هاي فوتبال با استناد بر صورت مالي آن‌ها، انتقاد به عملكرد مديريتي در سازمان تربيت بدني و فدراسيون فوتبال بوده است كه نشان‌دهنده تحمل كم مسوولان در برابر انتقاد است.

وي ادامه داد: اين در حالي است كه مديران باشگاه‌ها اطلاعات منتشر شده از سوي روزنامه را تاييد كرده اما غرض‌ورزانه مي‌دانند و به شكايت اقدام مي‌كنند.

سردبير روزنامه دنياي فوتبال با بيان اينكه اين روزنامه قصد كمك به فوتبال را دارد و مي‌خواهد در اين عرصه باقي مانده و فعاليت كند، خاطرنشان كرد: براي پرهيز از توقيف روزنامه، شوراي سياست‌گذاري روزنامه تصميم گرفت فعلا منتشر نشود و ادامه انتشار را به صلاح ندانست.

روز گذشته برخي از سايت‌هاي خبري خبر توقيف روزنامه ورزشي دنياي فوتبال را روي خروجي خود قرار دادند و درحالي‌كه برخي شنيده‌ها از اعلام‌هاي شفاهي در اين زمينه حكايت داشتند، مدير مسوول دنياي فوتبال در اين‌باره به خبرنگار رسانه ايسنا گفته بود: تاكنون هيچ ابلاغ كتبي يا شفاهي مبني بر توقيف روزنامه به دست ما نرسيده است؛ بنابراين روزنامه فردا منتشر خواهد شد.

عليرضا ملكيان - معاونت مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي - نيز در پاسخ به سوال ايسنا از توقيف اين روزنامه ابراز بي‌اطلاعي كرده و تاكيد كرد: روزنامه دنياي فوتبال از سوي اين معاونت توقيف نشده است.

اما حميدرضا الهي ـ مدير مسوول روزنامه دنياي فوتبال ـ امروز به خبرنگار ايسنا گفت: روزنامه فعلا منتشر نشده و زمان انتشار مجدد آن مشخص نيست و به جمع‌بندي شوراي سياست‌گذاري روزنامه بستگي دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.