.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۹۲۷ نفر براثر تصادف طی تابستان ۵ سال در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۹۲۷ نفر براثر تصادف طی تابستان پنج ساله اخیر در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی اظهار داشت: میزان تلفات حوادث رانندگی سه ماهه تابستان ۵ ساله از سال ۹۳ تا ۹۷ در استان مازندران ۹۲۷ بوده و از این تعداد ۷۲۵ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

وی تصریح کرد: با افزایش حجم سفرها در آخرین ماه فصل تابستان و بالا رفتن میزان تردد در جاده های مازندران آمار حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن نیز افزایش می‌یابد.

وی افزود :در ماه های تابستان ، مرداد با ۳۳۲ بیشترین ماه و شهریور با ۳۰۸ و تیر با ۲۸۷ در رتبه های بعدی قرار دارند.همچنین در سال ۹۵ ، مرداد ماه با ۸۲ فوتی بیشترین فوتی گزارش شده است.بر این اساس عابرین پیاده با ۲۶۷ بیشترین فوتی و موتورسوار با ۲۴۹ ، سرنشین با ۲۰۰ ،راننده با ۱۹۳ ، دوچرخه سوار با ۱۸ مورد به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

عباسی ادامه داد: بر اساس گزارش ارسالی از مراکز پزشکی قانونی استان ۷۱۳ نفر در محور برون شهری و ما بقی درون شهری هستند و برهمین اساس ساری با ۱۵۸ ، بابل با ۱۲۰ و آمل با ۱۱۷ نفر بیشترین فوتی و فریدونکنار با ۱۴ مورد کمترین فوتی گزارش شده است .

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران یادآور شد: از تعداد کل فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در این مدت ۷۸۲ نفر بومی و ما بقی غیر بومی هستند.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: در راستای کنترل و کاهش آمار تصادفات ، رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان، استفاده از پل عابر پیاده ، عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.866 seconds.