.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ؛
برگزاری کارگاه آموزشی رایگان خبرنگاری با گواهینامه بین المللی در مازندران
شمال نیوز : میرخلیلی افزود : این سازمان در راستای ایجاد و ارتقای مهارت های شغلی، توانمندسازي منابع انساني و تأمين نيازهاي مهارتي كشور در حوزه حرفه خبرنگاری حداقل 9 استاندارد آموزشی با عناوینی همچون: خبرنگار، خبرنگار گردشگری، دبیر سرویس خبر، خبرنگار رسا محله، خبرنگاری ورزشی، خبرنگاری حوزه کودکان، خبرنگاری حوزه سیاسی، خبرنگاری زنان و عکاس خبری تدوین کرده است. .....
برگزاری کارگاه آموزشی رایگان خبرنگاری با گواهینامه بین المللی در مازندران

شمال نیوز:  سرپرست روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی رایگان خبرنگاری برای خبرنگاران استان و گفت : افراد شرکت کننده در صورت شرکت و قبولی در آزمون کتبی و عملی گواهینامه مهارتی بین المللی داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران؛ سید ابراهیم میرخلیلی  گفت: استاندارد آموزشی خبرنگاران در دفتر طرح و برنامه درسی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تهیه و تصویب شده است و حرفه خبرنگاری را شغلی در حوزه فناوری نرم و فرهنگی تعریف می نماید که شامل شایستگی هایی چون ویراستاری و مدیریت اخبار، خبرنویسی، مصاحبه خبری، گزارش نویسی، خلاصه نویسی خبر، اخلاق رسانه ای، آشنایی با تکنولوژی های نوین ارتباطی می باشد.

وی اظهار داشت: این دوره آموزشی که به مناسبت توانمند سازی خبرنگاران و روابط عمومی ها تدارک دیده شده صرفاً جهت خبرنگاران و روابط عمومی های استان بوده و آنان می توانند با مراجعه به دفترروابط عمومی این اداره کل واقع در ساری خیابان ملامجدالدین، جنب مصلی نماز جمعه نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

سرپرست روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با بیان اینکه، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور متولی آموزش های غیررسمی و نماینده ایران در سازمان جهانی کار «ILO» با بیش از 300 کشور عضو است که آموزش های خود را بر اساس استانداردهای بین المللی ارایه خواهد داد گفت: این سازمان در راستای ایجاد و ارتقای مهارت های شغلی، توانمندسازي منابع انساني و تأمين نيازهاي مهارتي كشور در حوزه حرفه خبرنگاری حداقل 9 استاندارد آموزشی با عناوینی همچون: خبرنگار، خبرنگار گردشگری، دبیر سرویس خبر، خبرنگار رسا محله، خبرنگاری ورزشی، خبرنگاری حوزه کودکان، خبرنگاری حوزه سیاسی، خبرنگاری زنان و عکاس خبری تدوین کرده است.

میرخلیلی در پایان ابراز امیدواری نمود تا همه خبرنگاران و حتی افراد شاغل در روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بتوانند در این کلاس ها شرکت نموده و ضمن ارتقای مهارت های خود از مزایای گواهینامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای برخوردار شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.489 seconds.