.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایه دوازدهم 35 ساعت در هفته باید در مدرسه بمانند
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش‌آموز پایه دوازدهم باید هفته‌ای ۳۵ ساعت در مدرسه حضور داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز، اسفندیار نظری صبح امروز در گردهمایی معاونان متوسطه ادارات شهرستان‌ها و مناطق استان در باشگاه فرهنگیان اظهار کرد: در استقرار پایه دوازدهم ابلاغی به معاونان داده می‌شود تا به عنوان نماینده تام الاختیار مدیرکل در شهرستان‌ها و منطقه حضور پیدا کنند و اگر مدرسه‌ای تا روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، دولتی، شاهد و سمپاد گزارش داده شود کلاس نداشته باشد قطعا با مدیر برخورد اداری می‌شود.

وی افزود: از فردا نماینده تام الاختیار مدیرکل در شهرستان و مناطق حضور پیدا کرده و باید پایه دوازدهم از روز شنبه ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه و چهارشنبه۷:۳۰ دقیقه تا ۱۲:۳۰ دقیقه چهارشنبه در مدرسه باشند که دانش‌آموز پایه دوازدهم باید هفته‌ای ۳۵ ساعت در مدرسه حضور داشته باشد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: دروس جدید در جدول درسی اضافه شد و بهداشت محیط و علوم اجتماعی دروس اختیاری است جزو امتحان نهایی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در مدارس غیردولتی گاها خبر می‌رسد که دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند و در کلاس حضور پیدا نمی‌کند و اگر گزارشی داده شود با مدیر مدرسه برخورد قانونی و کار به لغو ابلاغ می‌رسد.

نظری اظهار کرد: امتحانات نهایی در رشته‌ تجربی ۱۰ ماده درسی و امتحان نهایی ریاضی و انسانی ۱۱ ماده درسی است و امتحان نهایی از اول خرداد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با سازمان سنجش هماهنگی شده بود کنکور هفته آخر تیرماه برگزار شود این اتفاق نیفتاد و کنکور طبق سال‌های گذشته در ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در هنرستان‌ها امتحان نهایی نداریم، گفت: هنرستان‌ها می‌توانند مانند شاخه نظری کنکور شرکت کنند و رشته‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای ملاک شرکت در کنکور سراسری نمره کنکور است و در رشته نظری معدل کتبی و سوابق تحصیلی مدنظر است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.867 seconds.