.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برآورد خسارت سیل به بناهای تاریخی مازندران
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: کارشناسان درحال برآورد خسارت به لحاظ ریالی و درصد آسیب هستند تا درصورت برآورد نسبت به ترمیم و رفع آن اقدام کنند.

به گزارش شمال نیوز،عبدالمطلب شریفی امروز درباره میزان خسارت وارده بر اثر سیل روی بناهای تاریخی مازندران اظهار کرد: خسارت سیل اخیر مازندران به میراث فرهنگی مازندران نیز رسید.

وی افزود: براثر بارش‌های شدید پل چشمه‌کیله تنکابن، پل باغ 33 هکتاری رامسر، کرت‌بندی باغ 33 هکتاری و تعدادی از گونه‌های گیاهی و بلوار معلم رامسر دچار آسیب شدند.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: کارشناسان درحال برآورد خسارت به لحاظ ریالی و درصد آسیب هستند تا درصورت برآورد نسبت به ترمیم و رفع آن اقدام کنند.

شریفی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در فصل پاییز با بارش‌های شدید مواجه هستیم آیا تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت بناهای تاریخی اندیشیده شده است، گفت: شدت بارش اخیر بسیار زیاد بود و حتی در تاریخ چند ساله مازندران هم کم‌نظیر بود درست است در روزهای عادی بارش داریم ولی شدت بارش است که می‌تواند به بناهای تاریخی خسارت وارد کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.354 seconds.