.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار 10 موکب اربعین حسینی هفته آینده در عراق
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: امسال 10 موکب شامل یک موکب در سه‌راهی کوت و 9 موکب در عراق برای زائران اربعین حسینی مستقر می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز،محمدحسن اصغری اظهار کرد: امسال 10 موکب شامل یک موکب در سه‌راهی کوت و 9 موکب در عراق برای زائران اربعین حسینی مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این موکب‌ها از هفته آینده مستقر خواهند شد، اضافه کرد: از 26 مهر ماه آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستیم که 28 تا 30 مهر اوج حضور زائران خواهد بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با بیان اینکه امسال آمادگی برای پذیرایی از 35هزار نفر از زائران اربعین حسینی را داریم، تصریح کرد: همچنین قرار است 900 نیروی خدماتی برای ارائه خدمات اعزام شوند.

اصغری تصریح کرد: توصیه ما این است زائران اربعین حسینی حتما کارت شناسایی شامل شماره تماس و آدرس موکب‌ها را همراه داشته و از اموال خود مراقبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 800 گذرنامه و تعداد زیادی کیف و کوله‌پشتی پیدا کردیم که برخی از زائران اموال و وسایل شخصی را جا می‌گذارند لازم است در نگهداری از اموال شخصی خود دقت کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در پایان گفت: مهم‌ترین موضوع توجه بانوان به رعایت مسائل بهداشتی است تا دچار مشکلی نشوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.485 seconds.