.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار نوشهر: حال شهر نوشهر خوب نیست/ «سیترا» حلبی آباد شد
شهردار نوشهر با بیان اینکه حال شهر استراتژیک نوشهر خوب نیست توجه به نیازهای شهر را امری ضروری دانست.

به گزارش شمال نیوز، علی امانی صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه شهر نوشهر استراتژیک است و به آن عشق می ورزم اظهار داشت: حال شهر خوب نیست و نیازمند توجه است.

وی به طرح فاضلاب شهری در نوشهر اشاره و اضافه کرد: این شهر به رغم آنکه پایلوت اجرای طرح فاضلاب شهری بود، روند اجرای آن کند است و اکنون در سه جبهه حفاری فاضلاب شهری در خیابان مولوی، ستارخان و فردوسی در حال انجام است.

وی گفت: پیش بینی می شود تمام نوار حفاری های فاضلاب شهری را تا ۴۵ روز آینده آسفالت خواهیم کرد و مرمت می کنیم.

امانی یادآور شد: همچنین حفاری طرح فاضلاب شهری در خیابان امام موسی صدر، خیابان خیام، بخش هایی از خیابان فردوسی شمالی، خیابان اصلی فردوسی در دستور کار قرار دارد.

شهردار نوشهر به پروژه های نیمه کاره شهری اشاره و اضاف کرد: پروژه های مجتمع همافران از جمله طرح های نیمه کاره است و بیش از ۹۰ درصد کارهای پارکینگ طبقاتی نیز انجام شده است.

وی گفت: مجتمع تجاری همافران در سال ۹۱ با رویکرد درآمد پایدار برای مدیریت شهری آغاز به ساخت کرده است و مردم به دلیل اعتماد به شهرداری ۵۱ واحد را به صورت پیش فروش خریداری کرده اند و قرار نبود پروژه مشارکتی شود بلکه باید شهرداری آن را می ساخت ولی مسیر پروژه تغییر کرد.

امانی با بیان اینکه این پروژه دارای ۱۲۰ پارکینگ در طبقه زیرین است گفت: بنای ما این است که این پروژه امسال افتتاح شود.

شهردار نوشهر به نیروگاه زباله سوز اشاره و اضافه کرد: تاکنون بیش از ۸۵ میلیارد تومان صرف این نیروگاه شده است.

امانی با عنوان اینکه ماده ۱۰۰ شهرداری ها یک قانونی برای دورزدن برخی قوانین دیگر محسوب می شود اظهار داشت: معمولا شهرداری ها در انجام آرای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز عاجز هستند اما اینکه به دلیل عجز پای روی حقوق شهروندان بگذاریم، باید پاسخگو باشیم.

وی با اظهار اینکه تاجاییکه بتوانیم از حقوق مردم دفاع می کنیم گفت: بخشی از ترافیک ناشی از عدم تناسب پارکینگ است و باید قانون ماده ۱۰۰ شهرداری ها اصلاح و بازنگری شود.

شهردار نوشهر با بیان اینکه قانون ماده ۱۰۰ زمانی به نوشهر آمد که حتی ساختمان دو طبقه در شهر نداشتیم گفت: این ماده قانونی نیازمند اصلاح و بازنگری است.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ طبقاتی در نوشهر و تملک هزار متر مربع زمین در ضلع غربی آن اظهار داشت: طرح کامل پارکینگ به صورت مکانیزه است زیرا پارکینگ های رمپی دیگر منسوخ شده است.

امانی گفت: پارکینگ طبقاتی در دو فاز پیش بینی شده و بنابر اضطرار فاز اول آن افتتاح شده است و آسانسور پارکینگ گیر یک لوله بوده که اکنون حل شده است و فاز دوم آن بزودی اجرایی و تکمیل می شود.

شهردار نوشهر با بیان اینکه منطقه ویژه سیترا به حلبی آباد تبدیل شده است گفت: استاندار مازندران در این زمینه تذکر ویژه داده است و منطقه ای که سالانه سوددهی داشت امسال 500 میلیون تومان ضرردهی کرده است و این نوید را می دهم که سیترا به روزهای اوج خود برمی گردد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.