.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست احمدی نژاد از مقام معظم رهبری درباره‌ی بقایی و مشایی
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای بدون اشاره به اتهامات مالی تعدادی از مدیران دولتش و بدون اشاره به کارنامه‌ی سعید مرتضوی، مدیر عالی دولتش، از رهبری خواست: «دستور رفع ظلم از همه مظلومین به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر و جوانانی که به جرم دفاع از دولت قبل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند صادر فرمایید».

به گزارش انصاف نیوز، متن نامه‌ای که کانال تللگرامی احمدی نژاد با عنوان «نامه مهم دکتر احمدی نژاد به مقام معظم رهبری» و اشاره این نکته که «متن این نامه ۲۵ شهریور ماه گذشته نگارش و ارسال شده»، در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای “دام ظله العالی”

رهبر معظم انقلاب

با سلام و تحیت و آرزوی دوام سلامتی و تسلیت ایام عزای حسینی(ع)

حضرتعالی بهتر و بیش از همه مستحضرید که تمام زندگی بنده و دوستانم در خدمت مردم، ارزش‌های انقلاب و اعتلای کشور بوده و در روزهای سخت در کنار مردم و انقلاب خواهیم بود.

همکاران اینجانب به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر از پاک‌ترین، مومن‌ترین و خدوم‌ترین مدیران کشور بوده‌اند.

به خوبی از پایبندی قاطع و دفاع ما از استقلال کشور و مخالفت ما با تعدی، دخالت، تحمیل و تهدید نظام سلطه و استعمار پیر و صهیونیسم بین الملل استحضار دارید.

مستحضرید که طی ۸ سال دولت‌های نهم و دهم، علیرغم سنگین‌ترین هجمه‌های تبلیغی دشمنان بیرونی و کارشکنی اتحاد چپ و راست در داخل کشور بیشترین و بالاترین خدمات به مردم و کشور ارائه شد و افتخارات کم‌نظیر و بزرگی نصیب ایران عزیز گردید.

پیوند عاطفی بین مردم و دولت و اعتماد و حمایت و همراهی مردم بازیابی شد و در بالاترین سطح قرار گرفت. دولت در تمام مناطق کشور و در کنار مردم حضور یافت و خود را متعهد و مسوول خدمت رسانی به مردم دانست.

گسترده ترین خدمات زیربنایی، عمرانی و آبادانی، توسعه و رشد صنعتی، اصلاحات ساختاری اقتصادی، تهیه و تصویب اسناد بالادستی فرهنگی و بالاترین سرعت رشد و جهش علمی و فن‌آوری اتفاق افتاد.

ایران هسته‌ای شد و ماهواره و موجود زنده به فضا پرتاب گردید.

طرح‌های عظیم مانند بالاترین کنترل و کاهش مصرف سوخت، طرح هدفمندی یارانه‌ها، واگذاری‌ها و سهام عدالت، مسکن مهر، بنگاه‌های کوچک زود بازده و قرض الحسنه با همکاری و استقبال گسترده مردم اجرا شد.

در نتیجه اجرای این طرح‌ها بیشترین کاهش فاصله طبقاتی و گسترده ترین توزیع ثروت عادلانه پس از انقلاب اتفاق افتاد. در عرصه ورزشی و دیگر رقابت‌های جهانی رکورد تمام ادوار شکسته شد.

طرح پزشک خانواده، شفافیت کامل چرخش کالاهای وارداتی و داخلی از طریق طرح شبنم و اصلاح نظام مالیاتی نیز اواخر دولت دهم آغاز شدند که متاسفانه در دولت یازدهم، مانند برخی از طرح‌های بزرگ و اصلاحی دیگر متوقف گردیدند.

بعضی از طرح‌ها مانند اصلاح نظام بانکداری و تغییر پول ملی نیز به دلیل مخالفت‌ها و یا محدودیت زمان، فرصت اجرا نیافتند.

راه بسیاری از امتیاز جویی‌ها و رانت خواری‌ها بسته شد و دستان فراوانی از منابع ملی کوتاه گردید.

به همین مقدار بسنده کنم که حضرتعالی به این امور به خوبی واقفید و بارها و بارها به صراحت و با تاکید بر اصالت این خدمات، از ضرورت ادامه آن حمایت فرموده‌اید.

وضعیت اقتصادی و سیاسی امروز نیز که محصول اندیشه و عمل مخالفین دولت دهم است نیز کاملاً معلوم است.

مشکلات معیشتی به جایی رسیده است که بسیاری از خانواده‌ها تحت فشارهای سنگین به نقطه شکنندگی رسیده‌اند.

شرایط به گونه‌ای شده است که دشمنان تاریخی ملت ایران به طمع فروپاشی افتاده‌اند و امید و آرزوی قدرت طلبان به مصادره انقلاب و نظام که محصول مجاهدت‌های بی نظیر ملت است، زنده شده است.

دست‌های فراوانی در صدد انتقال کانون امید مردم از داخل کشور به خارج از مرزها برآمده‌اند.

برای ادراک میزان نارضایتی عمومی مردم از وضع امروز کشور نیاز به اقدامات پیچیده نیست، کافی است مقامات ارشد کشور بدون حاجب، لحظاتی را در یک خیابان و یا اجتماع مردمی حاضر شوند.

حضرتعالی به خوبی استحضار دارید که اختلاف نظر ما با سران قوا و برخی از سیاسیون به خصوص آقایان لاریجانی در باب حقوق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و قضایی مردم و مباحثی مانند نقش و جایگاه دولت و حکومت و مردم، آزادی، عدالت و سیاست خارجی، مبنایی و اعتقادی است.

ما حکومت را حق مردم و نظام را در خدمت خواست، اراده، رشد و رفاه مردم و پیشرفت کشور و صرفاً برای تضمین حقوق اساسی مردم و آزادی و عدالت می‌شناسیم و برای مقامات هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم نمی‌شناسیم.

ما با هر نوع اشرافیت اعم از اقتصادی و سیاسی آن مخالفیم و آن را در نقطه مقابل آرمان انقلاب و مضرّ به حال کشور می‌شماریم.

ما به این نحوه اداره کشور انتقاد و اعتراض داریم و همانند اکثریت ملت، بر این باوریم که با ثروت بی نظیر انسانی، فرهنگی و مادی موجود می‌توان کشور را بسیار بهتر اداره کرد.

متاسفانه امروز می‌خواهند با استفاده از قدرت دستگاه قضایی، یک جریان مردمی، یک اندیشه و یک ایده و مدل مدیریت و خدمتگزاری را از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند.

صدها جوان و زن و مرد از سلایق گوناگون در سراسر کشور از جمله خانم هنگامه شهیدی صرفاً به دلیل کوچکترین انتقاد و اعتراض به نحوه اداره کشور و عملکرد مقامات ارشد، به ویژه آقایان لاریجانی به سرعت و شدت تحت تعقیب قرار گرفته و می‌گیرند.

بدون رعایت قوانین و بدون سند و مدرک، اتهامات سنگین وارد می‌کنند و محکومیت‌های سنگین‌تر صادر و بلافاصله اجرا می‌کنند. مقامات قضایی در قامت یک گروه سیاسی اظهار نظر می‌کنند و در مقام یک رسانه تهمت می‌زنند و سپس خود به عنوان مدعی وارد شده و محاکمه و مجازات می‌کنند.

حمایت از دولت‌های نهم و دهم در نظر آقایان به جرمی نابخشودنی تبدیل شده است.

ملاحظه می‌فرمایید که با جناب آقای بقایی چه کردند و امروز با آقایان مشایی و جوانفکر چه می‌کنند.

آشکار است که این رفتارها نه تنها تلاش برای حذف یک جریان انقلابی از صحنه سیاسی کشور است بلکه بالاترین ضربه به حیثیت کشور و نظام و انقلاب است.

خاطر شریف هست که در مقابل گسترده‌ترین تخریب‌ها و تهمت ها و توهین ها در اواخر دولت دهم و حتی پس از دولت دهم توصیه به صبر و تحمل می فرمودید لیکن آیا می‌توان در برابر حذف اندیشه انقلابی و ضربه زدن به کشور و حیثیت انقلاب و تضییع حقوق اساسی مردم نیز صبر و تحمل نمود؟

بیش از این موجب تصدیع اوقات و تکدر خاطر نمی‌شوم اما به دلایل گوناگون نمی‌خواهم و نمی‌توانم باور کنم که با وجود حضرت عالی، این همه ظلم به فرزندان انقلاب انجام می‌شود.

انتظار و امید دارم که حضرتعالی، نه در دفاع از حقوق همکاران مظلوم اینجانب بلکه برای دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی قاطعانه وارد شوید و دستور رفع ظلم از همه مظلومین به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر و جوانانی که به جرم دفاع از دولت قبل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند صادر فرمایید.

از خداوند متعال دوام سلامتی حضرتعالی، اصلاح امور کشور و سرافرازی ملت را تحت عنایات حضرت ولی عصر(ع) مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد ۹۷/۶/۲۵


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.