.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان غیر دیپلماتیک نماینده دیپلمات بابل با رئیس اداره ورزش ؛
نجفی : بگذار من با آقای حسین زادگان تکلیف رو روشن کنم، آن وقت سروقت شما میام / اول بنده هستم، دوم آقای نیازآذری ! حالا شما اسم امام جمعه رو اول مینویسی؟! بعد ۲۵۰ تا اره و اوره و شمسی کوره را می‌نویسی؟+ نظرات قابل تامل مردم
شمال نیوز : در این گفت‌وگو « نجفی » نماینده مجلس، با شدت از آنکه نامش در یک دعوت نامه بعد از چند اسم دیگر آمده است، گلایه دارد، و خطاب به رئیس اداره ورزش شهرستان....
نجفی : بگذار من با آقای حسین زادگان  تکلیف رو روشن کنم، آن وقت سروقت شما میام / اول بنده هستم، دوم آقای نیازآذری ! حالا شما اسم امام جمعه رو اول مینویسی؟! بعد ۲۵۰ تا اره و اوره و شمسی کوره را می‌نویسی؟+ نظرات قابل تامل مردم

شمال نیوز : مکالمه منتسب به یکی از نمایندگان مردم بابل با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان که به تازگی فایل صوتی آن در شبکه های مجازی منتشر شده است را می‌توان تاسف بار دانست.

 

به گزارش شمال نیوز ، در این گفت‌وگو « نجفی » نماینده مجلس، با شدت از آنکه نامش در یک دعوت نامه بعد از چند اسم دیگر آمده است، گلایه دارد، و خطاب به رئیس اداره ورزش شهرستان می‌گوید:

 

«این دعوت‌نامه‌های بی ربط چیه که برای من می فرستی؟ ... شما هنوز بعد از این همه سال کار اداری، یاد نگرفتی، کی بزرگتره کی کوچکتر؟...حالا جنابعالی به آقای نیازآذری دلبسته هستی بگذار من با آقای حسین زادگان (مدیرکل ورزش و جوانان استان) تکلیف رو روشن کنم، آن وقت سروقت شما میام. شما به لحاظ حروف الفبا، به لحاظ وابستگی و حمایت از دولت و به لحاظ نماینده اول بودن، اول بنده هستم، دوم آقای نیازآذری...حالا شما اسم امام جمعه رو اول مینویسی؟!، بعد اسم نیازآذری را می‌نویسی، بعد اسم بنده را می‌نویسی؟ بعد ۲۵۰ تا اره و اوره و شمسی کوره را می‌نویسی؟ اون دعوتنامه تنیس روی میز را بگیر و مطالعه کن و بعد برای من بفرست دعوتنامه را.»

 

البته ما به عنوان یک رسانه  به نمایندگی از افکار عمومی ، حق اظهار نظر در این خصوص را برای خود مخفوظ می دانیم اما در این فرصت ، به جز اظهار تاسف ، قضاوت را به مردم می سپاریم و بازتاب این سخنان نسنجیده را در فرصت دیگری منتشر خواهیم کرد .

 

« شمال نیوز » آمادگی دارد تا نظر این نماینده را در خصوص صحت و سقم فایل صوتی منتسب به وی را منتشر نماید .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صابر 3 مهر 1397
خیلی جالب بود . ای کاش فایل صوتی رو هم می گذاشتید تا دقیقا با لحن ادبیات یک دیپلمات که ما بدون دیدنش و فقط به خاطر دیپلمات بودن و کاربلد بودن بهش رای دادیم رو بشنویم . من که باورم نمیشه شمال نیوز
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 مهر 1397
چي رو باورت نميشه ؟ دلار شده 16000 تومن .
علی 3 مهر 1397
قطعا شما بهش رای ندادین
رضایی 3 مهر 1397
شمال نیوز چطوری؟
فایل های صوتی و تصویری آقای نیاز رو چرا نداری.
داری ازش نون می خوری. مگه نه.
زیر ذره بین هستی.
ببین چطوری داری نون می خوری.
خیلی وضعت خرابه ای شمال نیوز بی انصاف.
نا شناس 3 مهر 1397
یکی بیاد مرد مردونه نشون بده کدوم نماینده مجلس تو مازندران را میشناسه از نزدیک که با مدیران و حتی معاونیین وزیر اینطوری صحبت نمیکنن
متاسفانه لحن بیشتر نماینده ها با مدیران همینطوریه
حالا صدای یکی ضبط شد
ضمن اینکه حتی مدیر دفترهای برخی از نماینده بدتر از خود نماینده ها تو بد صحبت کردن با مردم هستند
نا شناس 3 مهر 1397
کلا فعلا بابل سر زبون ها اومده از شورای شهر گرفته تا نماینده
علي 3 مهر 1397
با سلام
بزرگي و كوچكي به اول بودن و دوم بودن نيست
بايد كار مردم رو انجام بدين تا در پيش چشم مردم بزرگ بشين
نا شناس 3 مهر 1397
حیف از آدمهای خوب و سالمی که رای نمیارن و این ...............ها رای میارن
سعیددد 3 مهر 1397
در حد نماینده مجلس نیستی اقای نجفی
مردم گرفتارن و از وضعیت بد اقتصادی رنج میبرن
اونوقت شما دنبال پوز خودت هستی....خجالت بکش....یقه دیپملات رو باز تا خفه نشی
ا.ح 3 مهر 1397
آقای نماینده دولت برایت هزاران بار متاسفم که اینقدر تشنه قدرتی.ادبیات سخن گفتن فقط برازنده خودت هست وبس.البته ازکسی که سه روزه میاد ورای میاره انتظار بیشتری نمیره.
رضا 3 مهر 1397
وقتی تفکرات نماینده شهر بزرگی مثل بابل این باشد حال انتظار داشته باشیم شورای شهرشان تو زرد آب درنیاییند؟ خدا عاقبت ما را بخیر کند با چه آدمهای توی این مملکت کار می کنیم
علی 3 مهر 1397
سلام مگه شنود دارید که مکالمه یک مقام مسئول ولو اشتباه را منعکس می کنید!!!؟؟
علی از تهران 3 مهر 1397
سلام وعرض ادب (ادب مرد به ز دولت اوست)اینجانب حق را به آقای نجفی می دهم چون ایشان از عملکرد همکارش که سابقه اجرایی،سیاسی و اخلاقی بیشتری از آقای نجفی دارد،عصبانی است.این دو نماینده در یک سطح نیستند،نجفی درلیست تهران بوده لحظه آخر با هماهنگی "قیم بابل"وارد انتخابات بابل شده وبا چند عکس فاتح برجام!مردم به ایشان رای دادند وبه هر حال نمایند مردم شریف بابل در مجلس هستند.نیاز آذری نماینده دیگر بابل که سابقه دوره قبل نمایندگی مردم در بابل را دارد اعتبار وبودجه می گیرد،نجفی در وهله اول منکرش می شود همان فایل صوتی که ایشان سال گذشته بیرون داده ودر خصو جذب اعتبار 17/5میلیارد تومانی اخذ شده توسط آقای نیاز جهت راههای شهرستان بابل که خیلی سرو صدا ایجاد کرده که النهایه مشخص شد که اصلا" این نماینده که دارنده مدرک کارشناسی ارشد دیپلماسی عمومی هست،فرق بین مناقصه ومزایده وتامین اعتبار و ...را نمی داند.ایشان ناراحت هستند از این جهت که چرا نیاز باید در دور گذشته(که آقای نجفی نماینده نبودند) مجوز ساخت واعتبارات کلینیک امید بندپی غربی که زادگاه آقای نجفی است را بگیرد،و نجفی برود آنرا افتتاح کند.آری برادر این عصبانیت از جاهای دیگری اب می خورد.
ناشناس 3 مهر 1397
ا سلام
بزرگي و كوچكي به اول بودن و دوم بودن نيست
بايد كار مردم رو انجام بدين تا در پيش چشم مردم بزرگ بشين
علی 3 مهر 1397
نماینده ای که ظرف دوسه روزه رای بالامیگیره بایدهم اینطوری حرف بزنه مردم بابل قیافه حضرات راکه نمیبینندخداعاقبت اینهاراختم بخیرکنه
نا شناس 3 مهر 1397
خیلی جالب است .
انگار چه چیزی کشف کرده اید.
اولا خلاف اخلاق و قانون هست پخش یک مکالمه خصوصی در حریم عمومی.
دوما مشخصه که این مکالمه پیش زمینه های بسیار دارد که بدون دانستن آن نمی توان قضاوت کرد.
سوم اینکه نجفی ادبیات توسعه در دوران عریضه نویسی آقای نیاز وارد بابل کرد . ادبیات توسعه ای که برای خیلی ها دست نیافتنی است .
هیچ مورد اخلاقی و مالی از او نیافتن و یک مکالمه یک دقیقه ای از دوسال حضور ایشان بهانه خوبی برای عقده گشایی شده .
پاسخ ها به این نظر
حقوقدان از بابل 3 مهر 1397
اصلا هم جالب نیست .
واقعا چیز جدید کشف شد . چون تا حالا ما نشنیده بودیم .
اولا با توجه به متن این خبر هیچ خلاف و اخلاق و قانونی مشاهده نمی ود و اگر نجفی این اظهارات را نکرده می توان د آنرا رد کند که هوشمندانه این سایت آورده که منتظر صحت و سقم آن می باشد .
دوما من این مکالمه را در فضای مجازی شنیدم . مطلب از اول تا آخر همین بود و هیچ مقدمه و موخره ای نداشت .
سوم اینکه ما با نیاز و دارو داسته اش کاری نداریم و از این اقا هم راضی نیستیم . آقای نجفی بگوید برای بابل چه کرد ؟
این مکالمه یک دقیقه ای چهره نجفی را نشان داد
جعفر 3 مهر 1397
معلوم نیست تو بابل چه خبره دیروز دو بار به اداره ......... دانشگاه نوشیروانی مراجعه کردم گفتن مسئولش نیست پرسیدم کجاست ؟ گفتن کلاس ................. برای خودش گذاشته . یعنی تو ساعت اداری که باید پشت میزش باشه داره از جای دیگه پول می گیره کسی هم نیست جواب ما دانشجو ها روبده
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 مهر 1397
عیبی نداره بیشتر مواقع که نیست حالا دو روز هم که هست شما گیر دادی
نا شناس 3 مهر 1397
باسلام اسم آقای نجفی رواول بنویسید تامردم دررفاه وآسایش باشند.هفت شهر عشق رو عطار گشته هنوز آقای نجفی دنبال زن خواستگاریه
نا شناس 3 مهر 1397
روز گذشته فایل صحبت انتقادی نماینده اول شهرستان بابل با رئیس اداره ورزش و جوانان در مورد عدم رعایت اصول اداری در تدوین دعوت نامه در بعضی گروههای مجازی شهرستان بحث هایی را برانگیخت.
در این مورد آنچه مسلم است اینکه با توجه به نوع مکالمه، تماس گیرنده آقای نجفی است و رئیس اداره ورزش از یک طرف با کتمان موضوع مورد انتقاد نماینده و سعی در بی خبر جلوه دادن و از طرف دیگر با قصد و نیت قبلی و بدون اطلاع این مکالمه را مخفیانه ضبط میکند.
از نظر حقوقی حریم منزل، دفتر کار، نامه‌نگاری‌ها، ایمیل، پیامک و نامه‌های اداری و شخصی و تماس‌های تلفنی، مصداق‌های حریم خصوصی است.
در اصل ۲۲ قانون‌اساسی به طور صریح آمده است که حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است، مگر در مواردی که قانون مجاز دانسته‌است. مانند اجازه‌ای که قضات برای کشف جرم برای شنود و یا ورود پنهانی می‌دهند. هم‌چنین بر اساس اصل ۲۵ قانون اساسی‌، بازرسی و نرساندن نامه‌ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آنها، استراق سمع و هرگونه تجسس ممنوع است مگر به حکم قانون.
در قانون مجازات اسلامی که ضمانت اجرای اصل ۲۵ قانون اساسی نیز محسوب می‌شود، شنود پنهانی و کنترل مکالمات تلفنی اشخاص در غیر مواردی که قانون اجازه داده است، جرم محسوب می‌شود و مرتکب به حبس یا جزای نقدی محکوم خواهد‌شد.
قانونگذار ایرانی در سال های اخیر و با انقلاب ارتباطات در قانون جدید مجازات اسلامی صراحتا ضبط مکالمات تلفنی را جز موارد جرم در نظر گرفته است.
مواد 730 و 745 قانون مجازات اسلامی برای ضبط کننده صدای تلفن مجازات حبس تا دو سال و جزای نقدی پیش بینی کرده است.
ضبط مکالمه انتقادی یک مسئول با مسئول دیگر و انتشار آن بی تردید جرم محسوب و دارای ضمانت اجرای کیفری است و رئیس اداره ورزش بابل با هر انگیزه ای تماس ورودی نماینده اول شهرستان با خود را ضبط و منتشر کرده باشد با این کیفیت ارتکابی، متهم محسوب و دارای مسئولیت کیفری است .
متاسفانه مچ گیری و سوء استفاده از حریم های خصوصی و روابط کاری و ارتکاب جرایمی اینچنین و دام گستری به طور نگران کننده ای و در انواع مختلف رو به فزونی است درحالیکه با عدم برخورد اداری و حقوقی با این افراد از قبح عمل با توجه به شیوه آن کم خواهد شد و اعتماد اجتماعی کاهش خواهد یافت.
پاسخ ها به این نظر
یا حق 3 مهر 1397
بله. اگر چه مسئول اداره تربیت بدنی کار خلافی در ضبط و نشر صدای تلفن انجام داده ولی این اشتباه، از بار منفی و فوق العاده ناپسند گفتمان نماینده اصلاح طلبان بابل کم نمی کند.
اولا به اصلاح طلبان بابل باید به خاطر انتخاب چنین نماینده ای تسلیت گفت.
ثانیا بهتر است جناب نجفی بجای مچ گیری از مسئول تربیت بدنی، هر چه سریعتر استعفا داده و خود را از دایره خارج کند تا بیشتر از این به حیثیت شخص خود و مردم شریف و آسیب دیده بابل و مجلس شورای اسلامی آسیب وارد نشود.
شمسی کوره 4 مهر 1397
یکی بالا نظر نوشت در دفاع از نجفی ... نحوه ادبیات نجفی که بیشتر به ادبیات طاغوتی و دستوری است آیا این ادبیات صحیح هست؟؟؟اگر اعتراض داری فایل صوتی را خودت نشر دهید تا ملت قضاوت کنند حداقل شما که دفاع میکنید فایل را انتشار دهید کمی شجاع باشید .... مسوولین و مردم که رعیت ایشان نیستند ایشان رای گرفتن و وظیفه دارند برای مردم نوکری کنند ...
نا شناس 3 مهر 1397
خدایا تو شاهد باش چه به سر ما اومده
بنده خدا 3 مهر 1397
دوست عزیز این روزها دانشگاه و کارکنانش درگیر ثبت نام دانشجویان جدیدالورود هستن و اکثر کارکنان در دفتر خودشان نیستند و در اتاق های مخصوص ثبت نام در حال انجام وظیفه هستند ودرضمن بعضی از مدیران دانشگاه ، عضو هیآت علمی می باشند و باید تدریس هم بکننند در نتیجه هیچ وقت زود قضاوت نکن برادر عزیز
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 مهر 1397
دوست عزیز ایشون نه استاد هستند نه مدیر بلکه ریس قسمتی هستند که این روزهای باز گشایی دانشگاه باید پشت میز خود باشه و پشتیبانی کنه نه در ......... برای حق تدریسی
خود کرده را تدبیر نیست 3 مهر 1397
باسلام به همه
خود کرده را تدبیر نیست
مقصر خود مردم بابل هستند؛ چرا؟
این آقا با دو تا عکس اومده رای اول و آورده،
همچنین نیاز هم با شانس و عدم حضور مردم در دور دوم .... انتخاب شد،
شورای شهر هم طایفه ای و ....
مهدی 3 مهر 1397
واقعا جای تاسف داره اشخاصی با مقاصد سیاسی بخواهند مکالمه شخصیت های سیاسی شهرستان رو جهت تخریب انتشار دهند.
كسانی كه انتشار زشتی ها را در ميان اهل ايمان دوست ميدارند، در دنيا و آخرت دچار عذاب دردناك ميگردند(نور، آيه 19).
پاسخ ها به این نظر
حسین 3 مهر 1397
دوست عزیز سلام، اهل ایمان تفسیر خاص خودشو داره!!!
شهاب 3 مهر 1397
بسیار جای تاسف داره که بجای پرداختن به اولویت ها و مسائل، همه دنبال مچگیری و افشای راز و اسراریم. شمال نیوز عزیز اینگونه اخبار زرد فقط کاهنده سرمایه اجتماعی و تشدید هزینه هاست.
نا شناس 3 مهر 1397
اقای نجفی دو روز مانده به انتخابات بنری را که با اقای ظریف عکس گرفته بود را در شهر نصب کرد و رای اورد .بعد اعلام کرد زیاد فرصت ندارم به بابل بیایم .نماینده هایم کارها را انجام می دهند .چه توقعی داریم از چنین نماینده ای ؟وا اسفا
نا شناس 3 مهر 1397
خیلی بچه‌ای که بخاطر یک دعوت نامه اینجوری موضع گرفتی و چقدر مردم بابل ساده اندیش هستند که به تو رای دادند تو که هیچی بارت نیست واقعاً متاسفایم برایت بعد تو امت رو میگذاری قانون گذار و می خواهی برای مردم قانون وضع کنی الهی شکرت
غیاثی 3 مهر 1397
ا سلام
بزرگي و كوچكي به اول بودن و دوم بودن نيست
بايد كار مردم رو انجام بدين تا در پيش چشم مردم بزرگ بشي
نا شناس 3 مهر 1397
با سلام خدمت مردم شریف بابل خود کرده را تدبیر نیست وقتی خودمان بدون مطالعه یک فرد را که رفتارش : کردارش مثل نژاد پرستاست انتخاب می کنیم الان باید این جوری دیکتاتوری عمل کنن
ماشاء الله 3 مهر 1397
جای تاسف دارد از اینکه:
در ادبیات دیپلماسی و مذاکره ، نحوه نشستن ، پا روپا گذاشتن ، مچ دست بسته یا باز باشد ، کف پا به سمت طرف مذاکره باشد یا نباشد لبخند یا ترشرویی و....همه معنا دارند.همینطور در ادبیات قدرت و سیاست ، چطور رای یک ضرب و مقتدرانه با رای میلیمتری معنا ندارد؟ اگر مدال طلا با نقره فرق دارد و مدال طلا بالاتر می ایستد و نقره پایین تر ، این رفتار ، فلسفه و ادبیاتی دارد. لذا دارنده رای مقتدرانه و اقبال جمعی قطعا در جایگاه بلندتر و اقتدار بیشتریست. دقیقا آقای دکتر نجفی از موضع موقعیت و جایگاه از خود دفاع کرده و حاضر نیست در ادبیات مکتوب ، یک وابسته بیاید و جایگاهش را خدشه دار کند.اگر آقای دکتر نجفی از جایگاهش دفاع نکند چطور می تواند از حق مردم دفاع کند؟ این انتظار قاطبه مردمی است که به ایشان رای دادند و پدیده ی انتخابات کشور را رقم زدند.حال انتظار دارید این پدیده در جایگاهش نباشد و با ترفندهایی کم کم جایگاهش متزلزل شود؟ .ایشان دیپلمات با تجربه و مقتدریست و قطعا از بسیاری از امثال بنده ، نوع رفتار دیپلماسی را واردتر و بلدتر هست.بلد است کجا ته کفشش رو به مذاکره کننده باشد و کجا با مشت باز یا بسته صحبت کند و این فنون مذاکره را چگونه و کجا اجراء کند.لذا خواهش دارم در قضاوت ، ادراک واقعی را رو کنیم و از ادراکات احساسی و جانبدارانه بپرهیزیم.
پاسخ ها به این نظر
مهران 2 مهر 1397
دکتر نجفی یا فوق لیسانس نجفی؟!11
رزمنده دفاع مقدس 3 مهر 1397
سلام علیکم کسی که در عرض سه روز میاد در شهر بابل اون همه رأی اخذ میکند معلوم هست جنبه سیاسی و اجتماعی ندارد و به عنوان نماینده بی منطق انتخاب می شود و زبان به تهدید میگشاید. ظاهرا نمایندگان وظیفه ای در مجلس ندارند فقط در عزل و نصب ها و در کارهای خرده و ریزه در روستاها و شهرها دخالت میکنند. تأسف دارد واقعا جای تأسف است.
نا شناس 3 مهر 1397
با تک تک نمایندگان از اول انقلاب تا حالا کار داریم.
منتظر باشن
نا شناس 3 مهر 1397
كاربراي خداكردن اول يا آخرنداردلطف كنيد قيمت اجناس رابه اول برسانيد نه اسم شخص مسول را
بهرام 3 مهر 1397
اتفاقا تشکر میکنم از رئیس ورزش جوانان بابل و همینطور سایت وزین شمال نیوز بایت انتشار این موضوع/مردم باید از تفکرات درونی یک نماینده ای که بهش رای دادند و یا ندادند باید اطلاع داشته باشند.مگه ایرادی داره انتشار چنین وضعی که متاسفانه در تمامی سطوح مسئولین وجود دارد.مردم دارند با سیلی صورتشان را پیش زن و بچه اشون سرخ نگه میدارند اونوقت این نماینده مدعی بدنبال اول بودن اسم خودش هست /واقعا برای این نماینده ها باید تاسف خورد
نا شناس 3 مهر 1397
کاره‌ای نیستی که خط و نشون میکشی مثل تو زیادند
نا شناس 3 مهر 1397
با نام و ياد خدا و عرض سلام به همه سروران گرامي
از نظر حقير در نوشتن نامه هاي اداري جايگاه و موقعيت اجتماعي و اداري بايد مد نظر گرفته و سن اصلا ملاک نيست چرا که شخصيت حقوقي افراد خطاب قرار مي گيرد نه شخصيت حقيقي آنها ، لذا در اين مورد به نظر مي رسد تا حد زيادي حق با جناب آقاي دکتر نجفي باشد لاکن در مورد نحوه برخورد ايشان با اين موضوع در صورت واقعيت داشتن بايد صاحب نظران پاسخ دهند نه عوام مردم . و اما در پاسخ به دوست عزيزمون که در مورد عملکرد ايشون انتقاد داشتند خواستم بپرسم کداميک از نمايندگان اخير و منجمله شخص آقاي دکتر نجفي کار خاصي براي مردم شريف ايران انجام دادن که بقيه ندادند. تنها وابستگان اين افراد به منافع خود رسيده و عامه مردم متاسفانه هر بار مانند دفعه قبل از اعتمادشون به نماينده منتخبشون مايوس و پشيمان هستند.
قرباني 3 مهر 1397
تست دوپينگ اين نمايندگان مثبت در اومد...
اين آقا به پشتوانه و حمايت و رانت دولتي (ظريف) راي گرفت...
تنها كه چيزي كه نم دونه چيه، خدمت به مردمه...
اينا اومدن تا ديده بشن و از مردم پله هايي بسازن تا برن بالاتر ...
كمك كنين بهشون، گناه دارن...!
کریمی 3 مهر 1397
یادش بخیر بابل ۳ دوره نماینده ای پاکدست و قدرتمند مثل دکتر قاسم زاده داشت که آبروی همه بود اما الان نماینده هاش دنبال این هستند که اسمشان اول بیاد!!!!!!!!
نآشنا 3 مهر 1397
آقای محترم با الفاظ دیپلماتی صحبت میکنی مردم با الفاظ بازی کردن نمیخوان نماینده بره وظیفه خودشرا انجام دهد ببیند مشکل مردم چسیت این حرفها برای مردم ومشکلات امروزی نان نمیشه دینی بگردنش هست باید ادا شود آقای نجفی متاسفم برای شما که از مجموعه ومشاورین خصوصا مدیر دفتر بسیار ضعیفی کار میکنید که شما را بیراه میبرند انشاه اله در تصمیمات خود بازنگری کنیدتااینقدر درهجمه مردم واعتراض واقع نشید
احمد 3 مهر 1397
اي خدا اماره چه كار بكته بوين امه نماينده هاره دعوا سره كهنه لحاف دارنه
اصغر 3 مهر 1397
این ها نمایندگان مردم فهیم مازندران نیستند خیلی بچه اند از بیکاری و بی برنامه گی نمی دانند چیکار می کنند همه اینطوراند بابل و بهشهر و ساری و . . . ندارد اینها هنوز نمی دانند نه اولند نه دومند بلکه در مقابل مردم و وظیفه ای به ]نها محول شده آخر و آخرند .مردم شریف مازندران در دوره بعدی باید افراد شایسته و با لیاقت و مردم دار و مودب را به خانه ملت بفرستد نه این فرصت طلبها را
احمد 3 مهر 1397
1- اینکه آقای نجفی باید از جایگاه رای دهندگانش دفاع می کرد، درست ولی بکار بردن این ادبیات و این گفتار و به این روش که خلاف اخلاق اسلامی است، به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست و در خور شان هیچ مسئولی بویژه نماینده یک شهرستان نیست.
2- رئیس اداره ای که مکاتبات اداری بلد نباشه ، چرا و به پشتوانه چه کسی و چه نماینده ای رئیس شده و همچنان باقی مانده ؟؟؟
3- در ضمن ضبط مکالمه بدون اطلاع، خلاف ادب و اخلاق هست که رئیس اداره ورزش مرتکب شده. این عمل نیز به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست و آیا پخش آن در فضای مجازی جرم نیست؟
شاید آقای رئیس را ناخواسته وارد بازی کردند که جز باخت اخلاقی و ادای ، سودی براش نخواهد داشت.
بندپی غربی 3 مهر 1397
گرانی در جامعه بندپی بیداد می کند
دلار به 16000 تومان رسید
در حد نماینده مجلس نیستی اقای نجفی
مردم گرفتارن و از وضعیت بد اقتصادی رنج میبرن
اونوقت شما دنبال پوز خودت هستی....خجالت بکش....یقه دیپملات رو باز تا خفه نشی
سعید 3 مهر 1397
با سلام
کسیکه سه روزه با سو استفاده از عکس ظریف رای میاره انتظاره بیشتری نباید داشت .یکی بهش بفهمونه بزرگ اون بالاست تو عددی نیستی .غرور این آقا به حدی است که فقط داره افتخارات بخش بندپی رو قلع و قمع میکنه .
این آقا بابلو به خاک سیاه نشوند.چند تا کار کوچیکی که انجام داد هر الف بچه ای هم میرفت مجلس میتونست انجام بده .آدمی که جناح رو بر مطالبات مردم ارجح میدونه به نظر شما این کاره هست ؟
دلواپس مردم 3 مهر 1397
سرگرم همین چیزها باشید بزقاله روباه برده - خلایق هرچه لایق
سرباز 3 مهر 1397
ماشاءاله..جان تو شاگرد اول مدرسه بودي......خدا سلامتي بده
علی 2 مهر 1397
واقعا انگار حالا اول بیاد اسمش کل مشکلات حل میکنه اینا دیگه کین دنبال چی هستن.
علی 2 مهر 1397
مشت همیشه نمونه خروار است .
این آقای نماینده وقت کرد بره نوار سخنرانیهای خودشو در زمان تبلیغات گوش کنه آنوقت میفهمه چقدر از شعارهایش دور شد
نا شناس 2 مهر 1397
کسی ک سه روزه میاد و مردم بابل بهش رای میدن انتظار بیشتری داریم؟ از کوزه برون تراود هر چ در اوست
خوشرودی 2 مهر 1397
با عرض ادب و احترام .خواهشمند است مطلب ذیل در شمال نیوز درج شود.بنده بعنوان شاهد یک واقعه مطلبی رو عرض میکنم.سالهای دور نماینده بندپی مرحوم مجدآرا به اتفاق رئیس فدراسیون پینگ پنگ وارد مسجد خوشرودپی میشوند .ان مرحوم در ورودی مسجد با پارچه ای که خوشامدگویی بود روبرو میشوند و مشاهده میکنند اول اسم رئیس فدراسیون آورده شده با اون ایمان و متانت که از ایشان سراغ داریم دیدیم به یکباره برافروخته شدند و با عصبانیت هر چه تمام تر گفتند این بنر رو با داس بگیرید پاره کنید.علت رو پرسیدند همین پاسح آقای دکتر رو دادند.واکنش آقای دکتر پاسخی بود در برابر جسارت و کارشکنی یک مدیر نالایق و کار نابلد که اتفاقا نوع رفتارش با انگیزه تضعیف شان و جایگاه نماینده شایسته مردم بود انجام گرفت .بگذریم از آن.سخنی در مورد آقای میر نیا عرض کنیم،اینکه ایشان نان دولت رو میخورند اما بسیار بودجه ای که جناب آقای نجفی جهت مناطق محروم و غیر برخوردار میگیرند رو به جهت وابستگی و تحت امر بودن آقای نیاز و به اشاره ایشان در جاهایی که حق نیست هزینه میکنند.من فایل رو گوش دادم به نحوه برخورد آقای میر نیا گوش کنید اصلا قابل قبول از یک فرد عادی باادب هم نیست چه رسد به کسی که عنوان مدیر رو به یدک میکشد. و این جای بسی تاسف دارد و این نشانگر این هست که شخص آقای نیاز آذر جفا در حق مردم شهر میکنند و این ظلم فاحشی است که فردی بیسواد و عاری از اندیشه و سواد را به منصبی می نشاند.آقای نیاز دو دوره هیچ کاری جز برای اطرافیان خود انجام ندادند اگر شاهدی از کار انجام داده توسط او یافتید به ما هم بگوئید.بگردید در این شهر و روستا هیچ عملکرد مثبتی از او نخواهید یافت.شورای شهر بابل هم دستپخت همین آقاست.چه بسیار افراد لایقی که توسط آقای نیاز سوختند.و البته که مردم ما منتظر روز قیامت نخواهند نشست. .حال روی صحبتم با دوستانی است که میگویند آقای نجفی سه روزه امدن و رای گرفتند،بله کاملا درست هست فهم و اندیشه مردم با فرهنگ بابل انقدر عمیق هست که با زیرکی فردی لایق رو به درستی انتخاب کردند البته نباید این جفا در حق جناب دکتر رو فراموش کرد که چرا نگذاشتند ایشان زودتر تشریف بیاورند چه بسا که اگر این اتفاق می افتاد هرگز تعداد رای ایشان اینگونه نبود بلکه بسیار فراتر از آن می بود.بزرگان خود را بزرگ بشماریم و قدر آنها را بدانیم.و العاقبه للمتقین.
پاسخ ها به این نظر
مهندس 2 مهر 1397
سلام وعرض ادب؛
اولا": کلینیک بخش زادگاه نماینده اول را هم مجوز وهم اعتبارش را آقای نیاز آذری گرفته البته قبل از نماینده شدن آقای نجفی ،که سه چها ماهی است افتتاح هم شده.
ثانیا":دیروز بخشدار لاله آباد را کی عوض کرده نجفی یا نیاز؟
ثالثا":فرماندار توانمند بابل را کی انتخاب کرده نجفی یا نیاز؟
عملکرد اگر می خواهی به دفتر نیاز مراجعه کنید و مطلع شوید.نجفی تمام تلاشش را به کار بسته تا مانع ایجاد کند مثل آقایان نریمان وکریمی

بنده خدا 4 مهر 1397
در زمان مرحوم مجد آرا بنر وجود نداشت.
نا شناس 4 مهر 1397
اینهمه نوشتی که چی بشه ... اگر گار ش درست بود باقی مسوولین که اره عوره شمسی کوره هستند؟؟؟؟نجفی اشتباهی کردند عذر خواهی کنند تا مسائل حل بشود چه کاریه این مسئله اینهمه کش پیدا کنه ....
نا شناس 2 مهر 1397
آقای نماینده
میدونی قیمت ارز امروز چنده؟
طی چند ماه گذشته چند درصد افزایش یافت؟
میدونی با حداقل مزد میشود یک سوم ماه دوام آورد.
حالا تو در ردیف ادمای غیر مفید دنبال جا میگردی؟
نا شناس 3 مهر 1397
اولا وآخر مهم نیست در این شرایط سخت بداد مردم برسید... دیپلمات بود ایشون خاک بر سرما .
کریم ابدی 3 مهر 1397
ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت (دکتر بهشتی) هر دو مسئولن اما این کجا و اون کجا
امیر 3 مهر 1397
آقا حبابه زیاد توجه نکنید ، خدا آخر و عاقبت این مردم خوب و صبور استان رو بخاطر این رفتارهای بچه گانه و بی خردانه بخیر بکنه .
نا شناس 3 مهر 1397
خاک بر سر نماینده ای که هنوز رسالت اش رو نمیفهمه و نمیدونه
بهروز 3 مهر 1397
سلام ادب برادربزرگوار جناب نجفی شما نماینده اول مردم بابل هستید اما برای چی دعوا میافتین شما اومدی برای مقیمی سخنرانی کردی که شد نفراول شورا که گندزدین به شهرشهید پرور بابل شما باید تو کارایی اول باشی شما باید مثل نقوی حسینی حاجی دلیگانی وقاضی پور باشی تو مجلس نه فقط اسمتون نماینده شهر باشی اما ندونی گوجه 7هزارتومن شده به داد مردم شهربرس نه لابی گری برای وزیر میلیاردی اقای اخوندی ومعاونینش شما فقط اسم بابل یدک میکشی اما کارایی شما فقط برای سرمایه دارهای خوب شده جناب نجفی من حاضرم مناظره بکنم که دنبال دعوا هستیند بیاید صادقانه برای مردم شریف بابل توضیح بده که برای شهرت چه کارهایی انجام دادین فقط فقط یکچیزی من بگم که کارم خبرهای ایران پیگیری میکنم یکبار هم شمارو مخالف موافق طرحهای دولت ندیدم بماند خنثی ترین نماینده مجلس میباشید همینو بس نه دنبال ریاستم نه دنبال پستهای کلیدی سرباز وطن هستم 23سال صادقانه درحال خدمت وحفظ میهن اسلامی ایران هستم
از بابل 3 مهر 1397
کار نجفی کاملا صحیح بوده است
نا شناس 3 مهر 1397
قد و اندازه ادما اینجا مشخص میشه. پر از کمبود. حق ماست که صرف یک عکس گرفتن ایشون با اقای ظریف بهش رای دادند.کسی که غم اول بودن اسمو داره غم مردم براش مهم نیست.اینا تو کدوم کمسیون بودن براشون اهمیت داره
مهدی 4 مهر 1397
ای کاش به جای پرداختن به اینگونه حواشی ،دو نماینده با وحدت و یکدلی منشا تخصیص اعتبار برای کارهای زیربنایی بابل باشند که حق مردم فهیم بابل بخدا بیش از اینها استبنده واقعا متاسفم
نا شناس 4 مهر 1397
سلام چندین سال است که جاده گلوگاه - شیخ موسی در نقاط مختلف ریزش کرده است. همه این آقایان که با رای مردم صاحب مقام شدند و خودشان هم به ییلاق های مختلف رفت و آمد دارند متاسفانه هیچ دلسوزی و مسئولیتی در خودشان احساس نمی کنند و مردم محروم آن منطقه همچنان در این بی مسئولیتی از یک راه مناسب بی بهره اند..حتما منتظرند تلفات انسانی بالا برود.
کامران 4 مهر 1397
جالبه که تو فضای مجازی ما عکس هایی را می بینیم که نخست وزیر و رییس جمهور فلان کشور در مکانهای عمومی در اتوبوس و متروها مشکلات مردم را بررسی و حل میکنند این آقا تو الویت بندی اسامی شکایت کرده واقعا ما کجا و بلاد کفر کجا
ش 4 مهر 1397
فقط با یکبار گوش کردن به فایل صوتی متوجه خواهید شد که ضبط کننده صدا فرد تماس گیرنده است نه فرد پاسخ دهنده! حال چه اتفاق پس پرده ای منجر به افشای فایل از سوی ایشان شده الله اعلم!
رضا 4 مهر 1397
سلام و درود خدمت هم استانی های محترم ، طبق قانون اساسی: در اصل ۲۲ قانون اساسی به طور صریح آمده است که حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است. مگر در مواردی که قانون مجاز دانسته است. مانند اجازه ای که قضات برای کشف جرم برای شنود و یا ورود پنهانی می دهند. همچنین بر اساس اصل ۲۵ قانون اساسی، بازرسی و نرساندن نامه ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آن ها، استراق سمع و هر گونه تجسس ممنوع است مگر به حکم قانون.

قانون مجازات اسلامی: به موجب ماده ۵۸۲ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی که ضمانت اجرای اصل ۲۵ قانون اساسی نیز محسوب می شود، شنود پنهانی و کنترل مکالمات تلفنی اشخاص در غیر مواردی که قانون اجازه داده است، جرم محسوب می شود و مرتکب به حبس یا جزای نقدی محکوم خواهد شد............................................ متاسفانه خیلی از مدیران امروز صرفا سواد خواندن و نوشتن را به صورت ناقص می دانند، درد مان در سواد فرهنگی است که مدیری به خودش جرات می دهد ، فایل صوتی دو نفره را به همین راحتی گسترش دهد..... این ایام مصادف است با محرم حسینی ظاهرا خیلی از ماها ظاهرا صرفا شور حسینی داریم نه شعور حسینی، اگر شور و شعور حسینی با هم می شود قطعا قبل از محاکمه رای صادر نمی کنیم..... با توجه شناختی که از اقای نجفی از دوران تحصیل دارم ، انتظار از ایشان با توجه دیپلملت بودنش بالاتر بوده و نمی بایستی با مدیرانی که هنوز سواد فرهنگی و.... ندارند چنین صحبت می کرد، اشتباه کرد............................... نمی توان امید داشت ، آدم های کوچک رازهای بزرگ را نگاه دارند...... بدرود
یکتاپرست 4 مهر 1397
شمال نیوز بعد از مدتها یک سوژه نون و آب دار گیر آوردی و حسابی در حال کاسبی!!! وجدان رسانه ای شما خیلی وقتهاست که کم رنگ شده ... بارها و بارها تست شدید و متاسفانه کاسبکاری شما برای همه روشن شده ... کو اون روزهایی که از عباس رمدانی و شمال نیوز بعنوان یک رسانه موثر یاد میشد خیلی وقت است که فضای جدید مدیریتی حاکم رسالت شمال نیوز را به بیراهه کشونده و نیک میدانیم که این نظر هم درج نمی شود و حتی به سمع و نظر عباس رمدانی نیز نمی رسد ... وجدان تنها محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد ... یا علی
احمد.ع 5 مهر 1397
پرونده آقایون به حدی غبار آلود است که در مقابل مکالمه دو نفر که حریم خصوصی افراد محسوب می شود، عقده گشایی کرده و تاب سکوت نداشتند!!
دوستان یادشون رفته چه فسادهایی تو این چهل سال در این شهرستان کردند!!
جالب است بعضی از دوستان معلوم الحال اذعان داشتند که نجفی خنثی است!!!!!!!!!!!!! شما دوست عزیز کافیست کانال های 12 نماینده مجلس مازندران را مورد واکاوی قرار دهید حتما خواهی فهمید کی خنثی است و کی داره مثل کبک سرش رو کرده تو برف!!!!
علی 5 مهر 1397
نیاز آذری جوابش رو وزیر نمی ده تا پول کلینیک بده کلنگ زدن هم که مجانیه. رییس دانشگاه علوم پزشکی که از همه ببستر می دونست گفته آقای نجفی این کلنیک را با پولی که از وزیر گرفت تمام کرد. نیاز برای خاندانش و رأیش فقط دست و پا می زند .
علی 5 مهر 1397
یک نماینده پاک دست چطور می تواند با یک نماینده کارچاق کن که مشغول اشاعه خاندانشه متحد بشه ایشون و خاندان رانت خوارش استخوان در گلوی توسعه بابل و استانند.
عضو فعال کتابخانه 5 مهر 1397
چهر ه آقای نجفی را در هفته کتاب در کتابخانه نجاریان بابل که ما هر روز در این کتابخانه درس می خوانیم زمانی که با سرو صدا و توهین های این نماینده با تربیت به سالن آمدیم را بیاد دارم گویا فرماندار برای تجلیل از کتابداران دعوت بود اما نجفیبه کتابخانه آمد با توهینهایش ابرو برای کتابداران نگذاشت موضوع چه بود را نمی دانم اما اینگونه برخورد در شأن نماینده یک شهر نبود
هموطن 5 مهر 1397
جناب آقای نجفی عضو کمیسیون امنیت ملی هستند .... بجای اینکه کلامشان مایه آرامش مسئولین باشد ، زبانش کلام تهدید بود اینکه یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس مسوولین را تهدید میکند خودش جرم است وباید برخورد شدید قانونی دارد....
جالب اینجاست ایشان خودشان را حامی دولت میدانند ولی دولتی ها را تهدید میکنند ما که نفهمیدیم ایشان مدیر کل دولتی ورئیس دولتی را چرا تهدید میکنند مثلا این دونفر یک نماینده مجلس دیگر را مورد احترام قرار دادند ... باید اینگونه تهدیدی شوند ؟؟؟ یک سوال وظیفه نماینده مجلس چیست آیا تغییر روسای سازمانها و یا مدیر کل ها و روسای ادارات است یا تصویب لوایح جهت کمک به دولت محترم و ملت بزرگوار .... همین نماینده مجلس بنا بر خواسته خود باعث تغییر چند رئیس اداره در سطح شهرستان بابل شد در حالیکه در اوایل کار ایشان عنوان میکردند ما در تعیین روسای ادارات و مسوولین استانی دخالت نمی کنیم ... واقعا متاسفانه بابل بچه بازی شد... این بابل چه شهری است که تعدادی از اعضای شورا را بجرم فساد اخلاقی و مالی دستگیر میکنند.... نماینده مجلس که تهدید کننده است ...لات و لوتهای آن که بسیار وحشتناک دعوا میکنند با کف قمه زدن به مردم تا شمشیر کشی ویا با تفنگ دعوا میکنند .... که نمونه آن در سال گذشته و دعوای تفنگی و یا کوری های اینستاگرامی بود... اینهمه دستگاههای امنیتی و نظارتی هستند ولی در بابل باید فعال ترکار کنند... میدانیم زحمت می کشند ولی انتظار است فعال تر و حساس تر باشند ... امام جمعه بابل هم هرچه فریاد میزند و تذکر میدهد انگار کمتر توجه می شود ... دوتا نماینده مجلس داریم که باید بهم احترام بگذارند اینهم نتیجه اش است ... آقای نجفی هم از دید ایشان ، همه آنانیکه پائین تر از خودشان هستند انگار (( اره عوره شمسی کوره )) هستند و دریغ از دادن یک بیانیه عذر خواهی و یادلجویی ... اگر آداب برای ایشان مسئله است حتما باید بیانیه عذر خواهی بدهد ... در هر صورت فردی که فشار کار بروی او است احتمال دارد حرف از روی عصبانیت بزند ولی دلیل نمی شود رفتارش را تصحیح نکند .
بحرحال از مسوولین ارشد امنیتی و چه مجلسی انتظار داریم نسبت به این وقایع سرسری رد نشوند .. پیگیر باشند که چرا جامعه ما چه از نظر سیاسی و اجتماعی و ... به سمت بی اخلاقی و تهدید می رود.
از شمال نیوز هم میخواهم : ترسو نباش انتشار بده در هر صورت دیدگاه یک هموطن است ....
نا شناس 4 مهر 1397
آقای ناشناس چطور موقع رای گرفتن عوام مردم دخیل هستند ولی موقع نظر دادن مردم خارج از گود باشند ..... البته نظرات نشان میدهد بی طرف هستی ... من کاری ندارم مهم مردم هستندمردم هم می فهمند ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.