.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری ۲۲ میلیاردی در نکا کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای و کشف کلاهبرداری ۲۲ میلیاردی در شهرستان نکا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در پی مراجعه و طرح شکایت مدیرعامل یک شرکت در شهرستان نکا به ماموران پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری ۲۲ میلیاردی از وی، موضوع در دستور فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود:کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، یکی از کارکنان شرکت را به عنوان مظنون شناسایی کردند.

سردار میرفیضی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده عنوان داشت از آنجایی که مسئول مالی شرکت بوده با سوء استفاده از موقعیت شغلی و دسترسی به حساب ها اقدام به انتقال غیر قانونی وجه به حساب دیگران می کرده است.

این مقام انتظامی، خاطر نشان کرد: متهم با این ترفند متقلبانه بیش از ۲۲ میلیارد ریال از این شرکت کلاهبرداری کرده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران سهل انگاری افراد در رعایت نکات امنیتی تجارت، ضعف آگاهی و اعتماد بی مورد به افراد را از مهمترین عوامل سوء استفاده سودجویان و کلاهبرداران برشمرد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه،کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیان فوق العاده طعمه های خود را انتخاب می کنند به متصدیان شرکت ها و موسسات تجاری و تولیدی، توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.