.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 6 درصدی تردد تابستانی در محورهای مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: امسال ترددهای تابستانی در محورهای استان از رشد 6 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی امروزاظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی تابستان و همچنین برگزاری مراسم‌های عزاداری اباعبدالله‌الحسین طی روزهای گذشته شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران بودیم به‌طوری‌که در برخی از مقاطع زمانی شاهد قفل شدن راه‌ها بودیم.

وی افزود: درحال حاضر با توجه به شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس وضعیت تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: با وجود اینکه امسال ترددهای تابستانی در محورهای استان از رشد ۶ درصدی برخوردار بود اما شاهد کاهش تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان بودیم که دلیل آن رعایت قوانین از سوی رانندگان است.

این مسؤول بیان کرد: به‌دلیل بازگشایی مدارس شاهد ترافیک در محورهای درون‌شهری استان بودیم که درحال حاضر شرایط به حالت عادی بازگشت.

قدمی با تأکید بر اینکه خانواده‌ها از سرویس‌های مجاز برای فرزندان خود استفاده کنند، خاطرنشان کرد: همچنین لازم است رانندگان سرویس مدارس به اندازه ظرفیت دانش‌آموزان حمل و نقل کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه رانندگان سرویس‌های مدارس خود الگویی برای دانش‌آموزان محسوب می‌شوند لازم است به دستورات پلیس مدرسه توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: همچنین خانواده‌ها برای بحث سرویس مدارس به شرکت‌های معتبر مراجعه کنند تا شاهد مشکلی نباشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.