.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۷۲۳۷ شرکت تعاونی در مازندران فعال است
مدیرکل تعاون مازندران، شمار تعاونی های فعال استان را بیش از هفت هزار و ۲۳۷ تعاونی اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، کامران اصغری صبح یکشنبه در همایش تجلیل از تعاونی های برتر استان با اشاره به فعال بودن بیش از هفت هزار و ۲۳۷ شرکت تعاونی در استان اظهار داشت: بیش از ۳۱۱ هزار نفر از جمعیت استان عضو تعاونی ها هستند و نقش مهمی در اقتصاد استان ایفا می کنند.

وی با اشاره به فعالیت هزار و ۱۹۳ تعاونی با ۱۳ هزار و ۵۰۵ عضو در حوزه مصرف گفت: بیش از ۵۳ میلیارد تومان برای اشتغالزایی بیش از ۲ هزار نفر در این تعاونی ها صرف شده است.

اصغری با بیان اینکه نگاه استان و کشور، تقویت تعاونی ها است گفت: زیاد نتوانستیم از ظرفیت تعاونی ها بهره گیریم و باید در این راستا توجه بیشتری شود.

مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به ثبت ۸۳ تعاونی با عضویت ۶۰۰ نفر در حوزه زنان در استان یادآور شد: بیش از ۴۹ تعاونی توسعه روستایی در استان تشکیل شده است.

وی افزود: تعاونی توسعه شهرستان در برخی مناطق استان تشکیل شده و امیدواریم تا پایان سال جاری این تعاونی در تمامی شهرستان ها ایجاد شود.

اصغری با بیان اینکه چهار هزار و ۲۰۰ واحد مسکن به صورت تعاونی در دست ساخت است افزود: امیدواریم با حمایت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه ها این واحدها زودتر به بهره برداری رسد.

مدیرکل تعاون مازندران، توانمندسازی تعاونی ها را با ارائه تسهیلات از سوی بانکهای عامل را از جمله اقدامات برشمرد و گفت: تعاونی ها از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۹۳ میلیون دلار صادرات محصولات مختلف داشته اند و در شش ماه اول سال جاری نیز میزان صادرات تعاونی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.