.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون فرماندار شهرستان نور:
مدیران دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم از روزمره‌گی پرهیز کنند
معاون فرماندار شهرستان نور گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تلاش و کوشش بیشتری داشته و از رکود و روزمره‌گی پرهیز کنند تا بتوان گوشه‌ای از رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا را جبران کرد.

 رقیه صفری صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان نور با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا و شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در ادامه مطلوب تر، خطیر و سنگین است و با مقایسه دوران خدمت شهیدان رجایی و باهنر با دوران فعلی، شرایط خدمتگذاری آسان تر از گذشته است.

وی با قدردانی از تلاش‌های مدیران و دستگاه‌های اجرایی افزود: دولت تدبیر و امید با تمام مضایق و سختی‌ها بهترین خدمات را در حد توان به مردم ارائه کرد اما لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شریف شهرستان نور تلاش و کوشش بیشتری داشته و از رکود و روزمره‌گی پرهیز کنند تا بتوان گوشه‌ای از رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا را جبران کرد.

معاون فرماندار شهرستان نور با اشاره به برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان نور و پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی خواستار حضور فعال و باشکوه مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ها شد.

صفری گفت: تمام ادارات نسبت به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت در ادارات با ریاست مدیر دستگاه و دبیری روابط عمومی خود اقدام کنند و از ظرفیت خبرنگاران برای انعکاس عملکرد و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی خود بهره ببرند./ بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.812 seconds.