.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرعت غیرمجاز درصدر علل تصادفات در مازندران است
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: سرعت غیرمجاز و عدم کنترل راننده در کنترل وسیله نقلیه از دلایل اصلی فوت و جرح در استان مازندران محسوب می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی اظهار کرد: بررسی آمار تصادفات و مطالعه بر روی علل اصلی حوادث جاده‌ای در مازندران نشان‌دهنده این است سرعت غیرمجاز و عدم کنترل راننده در کنترل وسیله نقلیه و انحراف به چپ که به احتمال زیاد ناشی از عجله زیاد و گرفتن رانندگان در سبقت غیرمجاز بوده از دلایل اصلی فوت و جرح در مازندران محسوب می‌شود.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران برای کنترل سرعت مجاز رانندگان و همچنین رفتارهای مخاطره‌آمیز آنان اقدام به نصب، راه‌اندازی و توسعه سامانه‌های ثبت تخلف سرعت در محورهای شریانی و اصلی استان کرده؛ به طوری‌که در سال 96 این سامانه‌ها از تعداد هشت سامانه با 56 سامانه افزایش پیدا کردند و به‌زودی عملیات نصب و راه‌اندازی حدود 50 سامانه دیگر نیز آغاز خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران اضافه کرد: با تکمیل و بهره‌برداری کامل از این سامانه‌ها تمامی محورهای شریانی و اصلی و همچنین محورهای مواصلاتی مازندران به‌ویژه محورهای پرتصادفی چون محور هراز، ساری ـ کیاسر و محور ساری ـ دریا و بابل ـ بابلسر به این سامانه‌ها مجهز می‌شوند.

هاشمی بیان کرد: با توجه به نتایج به‌دست آمده از نصب این سامانه‌ها در استان‌های دیگر کشور امید و انتظار می‌رود از میزان تصادفات جرحی و فوتی کاسته شده و ایمنی تردد در محورهای استان ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: اداره مدیریت‌ راه‌های اداره حمل و نقل جاده‌ای مازندران با استفاده از سامانه‌های هوشمند حمل و نقل مختلف سعی بر نظارت مداوم و مستمر بر شرایط ترافیکی، جوی و حوادث و وقایع جاده‌ای دارد و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین نهادهای مسؤول در جاده و همچنین تحلیل و ارزیابی پارامترهای ترافیکی مانند میزان تردد، سطح سرویس، ساعات شلوغی و سرعت تردد در محورها سهولت و ایمنی تردد را افزایش دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: در این زمینه تعداد 45 سامانه نظارت تصویری، 102 دستگاه ترددشمار برخط، دو دستگاه سامانه توزین درحال حرکت و دو دستگاه تابلوی ترافیک نما بکار گرفته شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.