.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور در مازندران اعلام شد
مدير كل بنياد مازندران، برنامه هاي سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را تشريح كرد.

به گزارش ايثارواحد مازندران، هدايت مظلومي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران ضمن گرامي داشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان عزيز به ميهن اسلامي طي سخناني گفت: آزادگان انسانهاي مخلص، مقاوم و صبوري هستند كه در سياه چالهاي دشمن با تحمل شكنجه ها ، سختي ها و دشواري ها ، هرگز تسليم ظلم و ستم نشده و با استقامت و مقاومت خويش، از آرمان هاي خود دست نكشيدند و مردانه ايستادند و تا آخرين لحظات از كيان اسلامي و ارزش هاي ديني دفاع كردند .

مظلومي ايثار و مجاهدت آزادگان عزيز را قابل تقدير دانست و گفت: اينان پيام آوران آزادگي ، عزت و افتخار بزرگ براي ملت ما هستند. وي تصريح كرد: اين ايام فرصت مناسبي است تا همه آحاد جامعه تكريم و سپاسگزاري خود را نسبت به اين عزيزان ادا كنند .

وي افزود: برنامه هاي روز آزادگان بايد مطابق با جايگاه والاي اين عزيزان برگزار گردد و همه دستگاهها در برگزاري شايسته برنامه هاي سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي، مشاركت فعال داشته و با جديت ورود پيدا كنند.

مظلومي با اشاره به اينكه آزادگان گنجينه هاي ارزشمند نظام هستند اظهارداشت: امروز فرهنگ آزادگي و استقامت بايد به نسل جديد و آينده جامعه انتقال پيدا كند و خاطرات دوران اسارت اين عزيزان بصورت مكتوب در تاريخ انقلاب اسلامي ايران ثبت و درج گردد.

مدير كل بنياد مازندران، نهادينه كردن فرهنگ مقاومت، استقامت و پايداري، معرفي و شناساندن آزادگان عزيز، تكريم از آنان و خانواده هاي صبورشان، استفاده از ظرفيات هاي جامعه ايثارگري بويژه مؤسسه پيام آزادگان ، انجام برنامه هاي فرهنگي و تبليغي و... از سياست هاي اجرايي بنياد در 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي ذكر كرد.

مظلومي در خصوص برنامه هاي 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به ايران اسلامي اظهارداشت: گردهمايي آزادگان با حضور خانواده هاي آنان با ويژه برنامه هاي متنوع فرهنگي همراه با تجليل و تقدير در 22 شهر اين استان برگزار مي شود.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران، بيان خاطرات از سوي آزادگان در صدا و سيما و نماز جمعه، مصاحبه راديويي ،پخش تيزر و زير نويس از طريق شبكه استاني،ارسال پيامك، ديدار و تجليل از آزادگان ، عيادت از آزادگان بستري در منازل و بيمارستانها  تبليغات شهري و محيطي،هماهنگي با ائمه جمعه استان جهت اختصاص بخشي از سخنان خود در خطبه هاي نماز جمعه در ارتباط با آزادگان، اطلاع رساني، برگزاري مسابقات فرهنگي –ورزشي و... را از ديگر برنامه هاي سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي عنوان كرد. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.121 seconds.