.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در نوشهر دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری کلاهبردار فراری و تحت تعقیب که از شهروندان در استان خراسان رضوی ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ قاسم محمدی سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در راستای اجرای دستور قضائی دادسرای عمومی و انقلاب استان خراسان رضوی، مبنی بر شناسایی و دستگیری کلاهبردار متواری که در سطح شهرستان نوشهرحضور دارد، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران دریافتند، متهم به کلاهبرداری با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مدیر یک شرکت پخش دارو از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ محمدی گفت: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را دستگیرکردند که متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیس نقش مهمی در پیشگیری و کاهش جرایم دارد، گفت: سهل انگاری و عدم رعایت قوانین و مقررات در انجام فعالیت اقتصادی از عوامل زمینه ساز کلاهبرداری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.