.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقابله با قاچاق کالا افزایش یافت/غرق شدن ۲۷ نفر در دریا
جانشین انتظامی مازندران به اقدامات پلیس برای حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: اقدامات پلیس برای مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان افزایش یافته است.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به تعامل بین رسانه و پلیس به اقدامات پلیس در سال جاری برای حمایت از کالای ایرانی اشاره و تصریح کرد: امسال اقدامات پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز گسترش یافته و کشف کالاهای قاچاق رشد یافته است.

جانشین انتظامی مازندران یادآور شد: کار مبارزه با قاچاق کالا مربوط به بخش های مختلف است و در حوزه مقابله با کالای قاچاق و با کنترل محورهای مواصلاتی سعی شد به گونه ای عمل کنیم تا دستاوردهای خوبی داشته باشیم و روشنگری و تعامل و همراهی رسانه با پلیس به توسعه امور می تواند کمک کند.

وی با اظهار اینکه صحت، دقت و امانتداری را از ویژگی ها بارز و برجسته به شمار می رود افزود: اگر اخلاق حرفه ای را در ماموریت ها رعایت نکنیم توفیقی نخواهیم داشت.

سرهنگ شهرستانی ادامه داد: پلیس نیز باید با اخلاق و اقتدار به ماموریت های خود بپردازد و تعامل پلیس با اصحاب رسانه باید به گونه ای باشد که احساس امنیت برای مردم تداعی شود.

جانشین انتظامی مازندران با اشاره به دانایی محوری پلیس تصریح کرد: امروز ورود پلیس در حوزه سایبر و فناوری بیشتر شده است و باید بتوانیم در راستای تنویر عمومی جامعه گام برداریم.

وی به شباهت کار پلیس و رسانه اشاره و اضافه کرد: پلیس مظهر ثبات و امنیت در کشور به شمار می رود و هر حرکت و عملکرد پلیس سبب ارزیابی مردم خواهد شد و تامین امنیت روانی، اخلاقی، اجتماعی و حفظ جان و مال مردم از وظایف پلیس است.

جانشین انتظامی مازندران به کشف ۳۳ درصدی سرقت در استان طی چهارماه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: همچنین در زمینه جرایم خشن با برنامه ریزی دقیق نسبت به کشف عملیاتی آن اقدام شود.

سرهنگ شهرستانی با بیان اینکه شاهد کاهش ۱۶ درصدی تلفات تصادفات در حوزه شهری و برون شهری هستیم گفت: تجمیع خطوط ۱۱۰ توان پاسخگویی ناجا را افزایش داده است و چابک سازی سازمان نیز ارتقا یافته است.

وی شمار غریق در دریای خزر را در سال جاری ۲۷ نفر اعلام کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.