.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه ای در محکومیت شایعات علیه استاندار سابق منتشر شد
در پی انتشار اخباری پیرامون دستگیری استاندار سابق کرمان و همچنین علیه مدیران طی روزهای اخیر در شبکه های مجازی، تعدادی از رسانه های این استان در محکومیت این موضوع بیانیه ای صادر کردند.

شمال نیوز: در پی انتشار اخباری پیرامون دستگیری استاندار سابق کرمان و همچنین علیه مدیران طی روزهای اخیر در شبکه های مجازی، تعدادی از رسانه های این استان در محکومیت این موضوع بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه که شامگاه چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است :در این مقطع حساس که کشور در معرض تهدیدات خارجی و برخی شیطنت های داخلی قرار دارد، هر یک از ارگان های نظام و نهادهای مدنی و اجتماعی وظیفه خطیری برعهده دارند.
در این موقعیت که همدلی و همبستگی ملی برای برون رفت از مشکلات بسیار حائز اهمیت است، متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی همچنان با رویکرد منافع جناحی به تخریب مدیران دلسوز و جسوری که کارنامه درخشان و پر باری از خود به جای گذاشته اند می پردازند.

این رویکرد دیرینه سبب شده است که مدیرانی که جانب عافیت را می گیرند و عملا جز انفعال و امضای نامه های اداری ثمره ای ندارند، از گزند تهمت ها و شایعه پردازی ها در امان بمانند .

این چه دردی است که دامان ما را رها نکرده ،منافع فردی و جناحی و قومی خود را همواره به منافع جمعی و شهر و دیار و کشور خود ارجح می دانیم و در عین حال شعار توسعه و پیشرفت می دهیم .

سالهاست اینگونه نیروهای دلسوز و جسور و اهل کار را به زخم تهمت دلسرد و مایوس کردیم و از عرصه های سازندگی دور نگه داشتیم و هیهات اگر از این نگاه کوته و نیت ناخالص، آبادانی و شکوفایی حاصل شود .

در پایان ما جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران کرمانی ضمن محکومیت اینگونه اقدامات اعلام می داریم که خدمات بی نظیر علیرضا رزم حسینی استاندار سابق کرمان بی شک تا همیشه بر کارنامه و تاریخ توسعه این دیار پهنار ماندگار خواهند ماند و چنین تخریب های شخصیتی علیه کسانی که دل در گروی سعادت و توسعه این نظام، انقلاب و دیار را دارند؛ چیزی جز عقب ماندگی برای این سرزمین به همراه نخواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.