.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تور خانوادگی افیونی در مازندران متوقف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از توقیف یک تور خانوادگی حامل مواد مخدر و کشف 32 کیلو گرم تریاک در محور مواصلاتی میاندورود به بهشهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا ثقفی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در استان مازندران، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه، متهمان را که قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با دو دستگاه خودروی ال 90 و ام وی ام در قالب یک تور خانوادگی به استان مازندران را داشتند شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های بهشهر و میاندورود خودروهای این باند سوداگر مرگ را حین تردد در محور مواصلاتی میاندورود به بهشهر متوقف کردند.

وی از دستگیری 7 نفر از اعضای این باند در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودرو های این باند 32 کیلو گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و... باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

ثقفی با بیان اینکه مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، ادامه داد: مصرف‌کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن سوداگران مرگ، افرادی سود جو و دوستانی دشمن صفت بوده‌اند.

وی از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران مرگ و جنایتکارانی که برای سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی110 اطلاع دهند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.