.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسن زاده باز هم ادعاهایش را تکرار و تهدید به کناره گیری کرد؛
مالک خونه به خونه : دلم واقعا به حال فردوسی‌پور می‌سوزد !
شمال نیوز : قاسم حسن‌زاده مدعی شده بود که مدارکی دارد که باشگاه نساجی روز قبل بازی با راه‌آهن به این تیم پیشنهاداتی داده است که باید با نتیجه پرگل ببازند....
مالک خونه به خونه : دلم واقعا به حال فردوسی‌پور می‌سوزد !


شمال نیوز : مالک تیم لیگ یکی خونه به خونه رسما اعلام کرد که دیگر در هیچ رقابتی شرکت نخواهند کرد.


به گزارش شمال نیوز و به نقل از ورزش 11  ، مالک تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل رسما اعلام کرد که از رقابت‌های لیگ برتر آزادگان کنار خواهند کشید.

پس از پایان لیگ برتر آزادگان فصل گذشته اتفاقاتی رخ داد که موجب رنجش فوتبال بابل شد. این اتفاقات از آنجایی شروع شد که در هفته پایانی لیگ یک خونه‌به‌خونه‌ای ها با تیم فوتبال نساجی مازندران رقابت تنگاتنگی داشتند و پس از سوت پایان بازی‌ها مازندرانی‌ها در آخرین بازی 6 گل به راه‌آهن زدند و موفق شدند به لیگ برتر صعود کنند.

حال این قضایا در اصل این بود که مالک باشگاه خونه‌به‌خونه در پایان بازی‌ها، نساجی را به جرم تبانی متهم کرد.

قاسم حسن‌زاده مدعی شده بود که مدارکی دارد که باشگاه نساجی روز قبل بازی با راه‌آهن به این تیم پیشنهاداتی داده است که باید با نتیجه پرگل ببازند؛ جالب‌تر اینکه این اتفاق هم رخ داد و راه‌آهن نگون بخت شش بار دروازه خود را باز شده دید و این تیم مازندرانی به لیگ برتر صعود کرد.

حال امشب، دوشنبه 15 مرداد در برنامه 90 که قرار بر این بود فیلمی که مالک تیم بابلی به فردوسی‌پور داده بود که در برنامه زنده پخش شود، اما این مدرک رو نشد و همین امر موجب رنجش حسن‌زاده شد و عنوان کرد که فوتبال ایران هیچ چیزش سرجایش نیست و درستش این است که از رقابت‌ها کنار بکشند.

در همین خصوص قاسم حسن‌زاده، مالک باشگاه خونه‎به‌خونه در بیانیه‌ای اظهار داشت:

سلام به مردم فهیم و شریف مازندران و شهر بابل و کسانی که خالصانه طرفدار خونه‌به‌خونه بوده‌اند؛ بدین وسیله از آقای عادل فردوسی‌پور بابت برنامه خوبشان تشکر می‌کنم، ولی ضمنا از او سپاسگذارم که فیلم مربوط به ادعای باشگاه خونه‌به‌خونه در خصوص هفته آخر لیگ یک که شاید منجر می‌شد ما به جای نساجی به لیگ برتر بیاییم را پخش نکردند. من هم از همین‌جا رسما اعلام می‌کنم که دیگر تیم فوتبال خونه‌به‌خونه هیچ فعالیتی در فوتبال ایران نخواهد داشت، هر چند که هواداران بابلی با حضور سبز خود از تیم حمایت کردند، ناچارم که این کار را انجام دهم. من شخصا شرمنده هواداران پرشور تیم هستم.

حسن‌زاده در تکمیل صحبت‌های خود گفت:

در اینجا باید یاد‌آور شوم که دلم واقعا به حال فردوسی‌پور می‌سوزد، چرا که او آبروی ما را نخرید و با وجود اینکه می‌توانست با پخش یک فیلم حقانیت را ثابت کند از پخش این فیلم ابا کرد و به همین خاطر این کارش برای ما ثابت شد که بدانیم ما قدرت رویارویی با حریفان لیگ برتر را نداشتیم. من دیگر ناراحت نیستم و این قضیه را هم دیگر پیگیری نخواهم کرد، چرا که دیگر فعالیتی به عنوان باشگاه‌داری نخواهم داشت. این قضیه برای من و هواداران خوش‌قلب بابل باعث پیروزی است نه یک شکست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.442 seconds.