.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۲۷ نفر در دریای مازندران
۲۷ نفر از آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا از اول خردادماه امسال تاکنون در دریای مازندران غرق شدند.

به گزارش شمال نیوز،نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه طرح دریا از اول خرداد در مازندران آغاز شد، گفت: ۲۷ نفر از آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا از اول خردادماه امسال تاکنون در دریای مازندران غرق شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۲ نفر به دلیل مهارت نداشتن به فن شنا در دریای بابلسر، نور، محمودآباد (سرخرود)، فریدونکنار و نوشهر باختند، افزود: ۹ تصادم دریایی از اول خرداد امسال تاکنون در دریای رامسر، بابلسر، چالوس و محمودآباد منجر به مرگ ۵ نفر شد.

کریمیان گفت: ناجیان غریق تاکنون دو هزار و ۱۰۰ نفر را از خطر مرگ نجات دادند و از این تعداد ۳۰ نفر به بیمارستان اعزام شدند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود:از این تعداد ۵ نفر در شب غرق و مابقی در منطقه حادثه خیز غرق شدند.

وی گفت: هم اکنون ۹۳۰ ناجی غریق، ۱۰۰ جت اسکی و ۱۵۰ قایق و ۴۰۰ ناجی غریق در محدوده طرح سالم سازی دریا برای امدادرسانی در سواحل مازندران مستقر هستند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: ۱۵ بازرس از اول خرداد امسال تاکنون در طرح‌های دریا و مناطق خارج طرح مازندرانمستقر هستند و روزانه تخلفات را به این هیات گزارش می‌دهند.

کریمیان گفت: خانواده‌هایی که گرفتار مواج خروشان دریای خزر شدند و ناجیان غریق حضور نداشتند از لوازم‌های امدادی مثل تیوپ، طناب، جلیقه و حلقه نجات استفاده کنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.