.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطار تغییرات جهاد کشاورزی مازندران به ایستگاه روابط عمومی رسید؛
سکان روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران به خلیلی سپرده شد/ تحقق شعار جوانگرایی شهیدی فر
شمال نیوز : این مدیر جوان در سه دوره پیاپی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بوده است که توانسته در این مدت، هر ساله مورد تقدیر وزارت متبوع خود قرار گیرد.....
سکان روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران به خلیلی سپرده شد/ تحقق شعار جوانگرایی شهیدی فر

شمال نیوز: رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در حکمی مهدی خلیلی تیرتاشی را به عنوان مشاور خود و مدیر روابط عمومی این سازمان معرفی کرد.

به گزارش شمال نیوز ، عزیزالله شهیدی فر ، دلیل این انتخاب تاثیرگذار را نقش مهم روابط عمومی در ارتقای جایگاه دستگاه اجرایی و مدیریت افکار عمومی عنوان کرد و افزود: روابط عمومی موتور محرک دستگاه اجرایی بشمار می رود و از این رو روابط عمومی باید از خلاقیت، نوآوری و هوش سرشار برخوردار باشد و استفاده از فناوری های نوین ارتباطی را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

شهیدی فر اظهار کرد؛ کار رسانه و روابط عمومی تنها در حد تولید خبر نیست بلکه حوزه روابط عمومی دارای ظرفیت های بالایی است که می توان از آنان به عنوان بازوان اصلی شناسایی و حل مسایل یاد کرد و از این رو بخش کشاورزی را به عنوان یک بخش پویا، تاثیرگذار و اقتصادی معرفی کرد.

وی روابط عمومی را حلقه اتصال بین مردم و مسوولین اشاره کرد و افزود: برای تحقق این مسوولیت خطیر، نقش روابط عمومی ها در اعتمادسازی دوجانبه بسیار مهم است و اگر روابط عمومی در این وظیفه مندی کوتاهی داشته باشد باعث خدشه جدی به اعتبار و حیثیت دستگاه اجرایی می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، پویایی و نشاط هر سازمان را منوط به روابط عمومی هوشمند، فعال و کارامد آن مجموعه دانست.

وی همچنین شفاف سازی جریان اطلاعات را در مجموعه بخش کشاورزی مازندران برای سالم سازی فضای اداری و جلوگیری از هرگونه فساد از مهمترین وظایف روابط عمومی برشمرد و گفت: روابط عمومی در عمل و نه در حرف مهمترین بخش سازمان است که هرگونه کوتاهی و قصور در انجام وظایف آن، سازمان را با چالش های اساسی مواجه می سازد.

شایان ذکر است خلیلی در سه دوره پیاپی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بوده است که توانسته در این مدت، هر ساله مورد تقدیر وزارت متبوع خود قرار گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان 11 مرداد 1397
عرض سلام و ادب دارم به مظهر رییس محترم سازمان که با انتخاب فرد جوان و دارای اندیشه و تفکر قوی را در این جایگاه بسیار مهم که یکی از ارکان که عهده دار خبر های به روز و اطلارسانی های مهم انتصاب نمود. باشد تا شاهد انتصاب های دیگر را در سازمان داشته باشیم و همچنین از صمیم قلب تبریک ویژه را به آقای مهدی خلیلی که سکان دار روابط عمومی این سازمان شده اند ارسال میکنم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.78 seconds.