.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق بازرگانی مازندران: «ارزش افزوده» قیمت تمام شده تولید را افزایش می دهد
رئیس اتاق بازرگانی مازندران ارزش افزوده را از چالش های بخش تولید برشمرد و آن را سبب افزایش قیمت تمام شده تولید دانست.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله مهاجر پیش ازظهر شنبه در مراسم هفته صنعت و معدن به مشکلات فراروی صنعتگران استان اشاره و اضافه کرد: چهار هزار واحد صنعتی و تولیدی در استان فعالیت دارند و برای تعالی اقتصادی کشور و استان تلاش می کنند.

وی افزود: شرایط امروز در حوزه صنعت و دیگر بخش ها و حوزه های اقتصاد سبب شده تا با مشکلات عدیده ای مواجه باشیم و اگر نگاه بر این است که بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در جنگل اقتصادی قرار گیرد باید حمایت های دوحانبه صورت گیرد.

وی ادامه داد: تولیدکننده باید حمایت دولت را لمس کند و اگر برای مشکلات ارزی تدبیری بهتری صورت می گیرد در جایگاه کنونی قرار نمی گرفتیم.

مهاجر با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی به وظایف دولت و بخش خصوصی برای تحقق این شعار اشاره کرد و گفت: مشکلات بانکی از جمله مشکلات است و حمایت از کالای ایران با وامهای با سود بالا محقق نمی شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، گفت: در جنگ اقتصادی چاره ای نداریم در کنار یکدیگر قرار گیریم و مشکلات را حل کنیم و در حال حاضر ارزش افزوده از جمله چالش ها است زیرا ارزش افزوده ۱۰ درصد قیمت تمام شده تولید را افزایش می دهد و این موضوع را باید بسیار جدی گرفت.

وی با عنوان اینکه بخش خصوصی سربازان نظام و کشور به شمار می روند گفت: ابزار تولید در دست دولت است و برای حل مشکلات باید استانداران را تام الاختیار کرد و اکنون واقعیت های جامعه به درستی به دولت منتقل نمی شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.