.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون قضایی دادستانی کل کشور: عده ای صاحب نفوذ برای از بین بردن نوار ساحلی کیسه دوخته اند
معاون قضایی دادستانی کل کشور گفت: عده ای افراد صاحب نفوذ و تهران نشین برای از بین بردن نوار ساحلی شمال کیسه دوخته و کمر همت بسته اند.

به گزارش شمال نیوز، محمد جواد حشمتی مهذب ظهر چهارشنبه در کارگروه تخصصی مشترک ساحل و جزایر شورای امنیت کشور در نوشهر با بیان اینکه در استان مازندران در برخی مناطق رودخانه ۶۰۰ متر جابجا شده است گفت: این امر اقدامی ناپسند به شمار می رود و باید جلوی این اقدامات را با کمترین هزینه گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به صورت جدی با ساحل خواری و رودخانه خواری برخورد کنند افزود: برخورد جدی و قاطع سبب جلوگیری از دخل وتصرف به عرصه های ملی شد.

وی با عنوان اینکه متخلفان دریا و ساحل افراد تمیز و مرتب هستند و در تهران پشت میز نشسته و برایشان در شمال ویلا می سازند گفت: در حوزه دریا و ساحل با چنین آدمهایی سروکار دارند و این افراد صاحب نفوذ، نرم سر می برند و این اتفاقات عجیب و غریب را رقم می زنند.

حشمتی با بیان اینکه مازندران قطبی مهم در کشور به شمار می رود تاکید کرد: خط باریک سبز و ساحلی که از آستارا تا گلستان کشیده شده است را باید حفظ کرد و با روند کنونی چنین خط ساحلی را در چند سال آینده نخواهیم داشت زیرا عزم جدی برای از بین بردن این خط ساحلی وجود دارد.

معاون قضایی دادستانی کل کشور با عنوان اینکه عده ای برای تخریب و از بین بردن نوار ساحلی کیسه دوخته و کمر همت بسته اند گفت: در ایام تعطیلات، هجوم به سمت شمال قابل کنترل نیست و این مسئله باید مدیریت و کنترل شود.

وی تشکیل کمیته اقدام ویژه برای ساماندهی ساحل، آب، خاک و منابع طبیعی را ضروری برشمرد و گفت: باید برای حفظ نوار ساحلی مطالبه جدی صورت گیرد.

حشمتی مهذب خواستار تا فرصت را بری حفظ نوار ساحلی و منابع طبیعی غنیمت شمرد و گفت: باید ویژه با تخلفات در حوزه ساحل برخورد کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.