.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۰ تن از اراذل و اوباش در چمستان دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری ۱۰ تن از اراذل و اوباش در حوزه قضایی چمستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید یونس حسینی عالمی اظهار داشت: حسب گزارشی از سوی نیروی انتظامی پیرامون برگزاری جشن آزادی یکی از افراد شرور در روستای شیرکلا شهرچمستان دستورات قضایی از سوی دادستان این حوزه قضایی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه بیان داشت: به جهت اهمیت حساسیت این موضوع پس از اخذ دستور قضایی عوامل انتظامی به محل مورد نظر عزیمت کردند که حدود ۵۰ نفر از اراذل و اوباش استان در این مراسم با سرکردگی "ح – ا" شرکت داشتند.

این مقام قضایی در ادامه افزود: با ورود مامورین به محل مورد سرکرده اراذل اوباش با مامورین درگیرکه این امر باعث تحریک دیگر اراذل و اوباش شده و به سوی مامورین حمله ور می شوند و در نهایت با تلاش ماموران نیروی انتظامی ۱۰ تن اراذل اوباش به همراه سرکرده آنان دستگیر که با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند که تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر شرورین ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران مبارزه جدی با اخلاگران نظم عمومی را به ویژه اراذل و اوباش یادآور شد و بیان کرد: در این زمینه هیچ مماشاتی با اراذل و اوباش نخواهیم داشت و به مردم اطمینان می‌دهیم که با اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی برخورد کرده و با دستگیری افراد متخلف از طریق دستگاه قضایی آنها را به سزای اعمالشان می‌رسانیم.

وی تصریح کرد: برقراری امنیت عمومی و اجتماعی و ایجاد آرامش در بین مردم یک اصل اساسی است که هرگز از این هدف ارزشی در ایجاد آسایش در جامعه، دستگاه قضایی کوتاه نمی‌آید./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.