.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصادفات منجر به فوت در بهشهر ۳۶ درصد کاهش یافت
فرمانده انتظامی بهشهر از کاهش ۳۶ درصد تصادفات منجر به فوت در بهشهر خبر داد و گفت: کاهش تصادفات منجر به فوت بیانگر توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در بین افراد است.

به گزارش شمال نیوز، ابراهیم شجاعی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: تلاش برای ایجاد امنیت در جامعه از جمله تلاش های مهم ما در طول سال است و معتقدیم اگر امنیت در جامعه به مخاطره بیفتد فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی به درستی انجام نمی شود.

وی اظهار داشت: طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان با هدف پاسخگویی سریع به نیازهای مردمی و خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان اجرایی شده است و شهرستان بهشهر هم همچون سایر شهرستان ها در این طرح تجمیع قرار گرفته است که برای تسریع در ارائه خدمات، جانمایی نقشه جامع بهشهر در این طرح در دست انجام است.

فرمانده انتظامی بهشهر گفت: حضور به موقع پلیس در بازه زمانی مطلوب، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب می‌کند و تمام تلاش پلیس برای افزایش امنیت و آرامش در جامعه است و طرح جامعه محوری و تلاش برای رفتار مناسب پلیس با مردم و افزایش اعتماد عمومی در دست انجام است.

شجاعی با اشاره به عملکرد فرمانده انتظامی بهشهر در سال گذشته یادآور شد: در طول سال گذشته شاهد افزایش کشف ۲۳ درصدی سرقت، کشف ۱۱ درصدی سارقین، کشف ۱۳ درصدی مواد مخدر، کشف ۱۸ درصدی معتادان متجاهر و کشف ۸۳ درصدی سلاح غیرمجاز در شهرستان بودیم و همچنین کاهش ۳۵ درصدی تصادفات از آمار این شهرستان است که در همه این موارد تلاش پلیس در کنار مردم قابل تقدیر است.

وی گفت: مردم باید حق و حقوق خود را از نیروی انتظامی مطالبه کنند و امیدواریم اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ، مردم را در پیگیری مطالبات قانونی خود از این نیرو و نیز سایر دستگاههای اجرایی یاری کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.724 seconds.