.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار دوستانه نساجی - سایپا نیمه تمام ماند
دیدار دوستانه دو تیم سایپا تهران و نساجی مازندران با سرمربیگری دو کاپیتان سابق تیم ملی کشور به دلیل بیرون کشیدن تیم میهمان از زمین در دقایق پایانی نیمه تمام ماند.

به گزارش شمال نیوز، دو تیم لیگ برتری نساجی مازندران و سایپا تهران با سرمربیگری جواد نکونام و علی دایی کاپیتان های سابق تیم ملی در ورزشگاه زیارکلای شهرستان سیمرغ از ساعت ۱۸ عصر جمعه آغاز شد.

این دیدار در آستانه رقابتهای دوره هجدهم لیگ برتر کشور و درحالی برگزار شد که دو هفته تا شروع رقابت ها زمان باقی مانده است و تیم نساجی مازندران پس از ۲۴ سال توانست به رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور راه یابد.

این دیدار دوستانه را که بیش از شش هزار نفر در ورزشگاه پنج هزار نفری زیارکلا زمین دوم تیم نساجی مازندران تماشا می کردند، حمید کاظمی به همراه یاسر نوربخش، دانیال باسنگ و علی خسروی قضاوت کردند.

نیمه اول بازی دوستانه دو تیم لیگ برتری فوتبال کشور با نتیجه مساوی بدون گل پایان رسید و در دقیقه ۷۰ محمد عباس زاده کاپیتان تیم نساجی مازندران، اولین گل این تیم را با ضربه سر به ثمر رساند اما در دقیقه ۷۹ محمد آبشک نیز گل دوم تیم میزبان را زد.

شاگردان علی دایی نیز در دقایق ۸۳ و ۸۶ دروازه تیم نساجی مازندران را باز کردند و گل های این تیم توسط محمد سلیمانی به ثمر رسید.

پس از به ثمر رساندن گل دوم سایپا، امیر سینگ یکی از بازیکنان تیم نساجی مازندران اقدام به درگیری با محمد سلیمانی زننده گل سایپای تهران کرد و حرکت تماشاچیان و پرتاب بطری به زمین سبب شد تا علی دایی در دقیقه ۸۸ تیمش را از زمین به بیرون بکشد و بازی دوستانه دو تیم نیمه تمام باقی ماند.

علی دایی سرمربی تیم سایپای تهران در خلال نیمه اول و دوم نیز بارها به عملکرد داوری اعتراض کرد و در نهایت تیمش را در دقایق پایانی از زمین بیرون کشید.

در این دیدار دوستانه قبل از بازی های لیگ برتر که در زمین شماره ۲ تیم نساجی مازندران برگزار شده بود، به خبرنگاران اجازه حضور در جایگاه اختصاصی خبرنگاران داده نشد همچنین جلوی فیلمبرداری بازی که توسط دو نفر انجام می شد نیز گرفته شد.

شایان ذکر است ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و زمین اصلی تیم نساجی مازندران درحال بازسازی و آماده سازی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.