.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سنجش استعدادهای برتر رشته ریاضی دانشگاه‌های سراسر کشور در بهشهر
چهل و دومين مسابقات رياضي دانشجويي كشور به ميزباني دانشگاه علم و فناوري مازندران در بهشهر آغاز شد و دانشجويان رياضي سراسر كشور از 19 تا 22 تيرماه در اين دانشگاه به رقابت مي‌پردازند.

به گزارش شمال نیوز، با شروع اولین روز از چهل و دومین مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر، 170 شرکت کننده از دانشگاه‌های معتبر کشور برای به دست آوردن مقام برتر این دوره از مسابقات، رقابت خود را آغاز کردند.

دبیر اجرایی چهل و دومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی سراسر کشور هم در مورد اهداف برگزاری این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با حضور دانشجویان سراسر کشور، بین 39 تیم در مقطع کارشناسی رشته ریاضی برگزار تا 22 تیرماه برگزار است.

علی طهماسبی در حاشیه اولین روز از برگزاری این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، سنجش قدرت استدلال ریاضی و تشویق دانشجویان علاقه‌مند و شناسایی استعدادهای برتر رشته ریاضی در دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور است.

وی افزود: دانشجویان این دوره از مسابقات هم همچون سال قبل، در سه گرایش جبر، آنالیز و سوالات ابتکاری با هم به رقابت می­پردازند.

چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور، سال گذشته با شرکت ۳۹ تیم و ۷۰ عضو هیأت علمی به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد و دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات در دو روز به 12 سوال جبر، آنالیز و سوالات ابتکاری پاسخ دادند.

سال گذشته و در پایان چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور، تیم دانشگاه صنعتی شریف به مقام اول دست یافت و تیم دانشگاه تهران مقام دوم و تیم دانشگاه‌های امیر کبیر و باهنر کرمان جایگاه سوم را از آن خود کردند.

همچنین تیم دانشگاه شهید بهشتی تهران مقام چهارم و تیم دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تهران جایگاه پنجم این رقابت‌ها را در چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور از آن خود کردند.

در نتایج انفرادی هم سیدابوالفضل نجفیان، علیرضا شاولی کوه‌شور از دانشگاه صنعتی شریف و امیرحمزه خوشنام مقام اول مسابقات را کسب و مدال‌های طلای این دوره از مسابقات را در سال گذشته به خود اختصاص دادند و همچنین دوازده نفر مدال نقره و 22 نفر هم از سایر دانشگاه‌ها مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

چهل و دومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور، به میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر با شرکت 39 تیم و 170 دانشجو از سه‌شنبه 19 الی 22 تیرماه در این دانشگاه برگزار است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.357 seconds.