.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هواداران نساجی صبور باشند/ورزشگاه شهید وطنی باید در شأن باشگاه و مردم آماده شود
رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر گفت: انجام کار باکیفیت مدنظر ماست و اگر زمانی این پروژه به یکی دو بازی نخست هم نرسید، هواداران باید صبوری به خرج دهند تا زمینی در خور مردم و باشگاه آماده کنیم که سالیان سال به یادگار بماند.

به گزارش شمال نیوز، فرشید قدیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، کار در قائم‌شهر لذت‌بخش است، اظهار کرد: تعامل مسؤولان شهری با اداره ورزش و جوانان بالاست و این یک نکته مثبت است.

وی افزود: وضعیت ورزشی حال حاضر شهرستان را مدیون بزرگان و پیشکسوتانی هستیم که روزگاری جوان بودند و برای این شهر و کشور افتخارآفرینی کردند و یکی از برنامه‌هایم در آینده، سرکشی دوره‌ای به پیشکسوتانی است که کمتر مورد توجه قرار گرفتند و همین امر انگیزه‌ای می‌شود تا جوانان روحیه بهتری دریافت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر تصریح کرد: توجه به ورزش بانوان که در بسیاری از رشته‌ها در کشور حرف برای گفتن دارد و سرآمد است و هیأت‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های بنده در این سمت خواهد بود.

قدیمی در ادامه به روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: از دو ماه قبل بازسازی و مرمت این ورزشگاه قدیمی آغاز شد و تا به امروز بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بقیه آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: نماینده فدراسیون و AFC هفته گذشته بازدیدی از روند بازسازی ورزشگاه داشت و از پیشرفت این پروژه در این بازه زمانی بسیار متعجب شد و از مسؤولان شهری و استانی تشکر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر تصریح کرد: جایگاه خبرنگاران در سکوی ضلع‌شمالی، صدا و سیما در طبقه بالای جایگاه ویژه تعبیه و همچنین برج‌های نوری ساخته شده و طی چند روز آینده برای نصب آماده است.

قدیمی افزود: در حدود 85 درصد از لوله‌گذاری برای کابل‌کشی انجام شده و فقط ضلع شرقی آن مانده است که طی دو سه روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه همه سعی و توان ما این است که ورزشگاه را به نخستین بازی تیم فوتبال نساجی برسانیم، اظهار کرد: انجام کار باکیفیت مدنظر ماست و اگر زمانی این پروژه به یکی دو بازی نخست هم نرسید، هواداران باید صبوری به خرج دهند تا زمینی در خور مردم و باشگاه آماده کنیم که سالیان سال به یادگار بماند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر در پایان به هواداران تیم نساجی مژده داد که سعی می‌کند تا پایان عمر مدیریتی خود در قائم‌شهر، زمینه را برای احداث استادیومی در شأن مردم و با ظرفیت بالای 20هزار نفر در زمینی که مشخص شده آماده کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.778 seconds.