.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امروز پایان مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی فصل بهار
همه مشمولان فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور شامل اشخاص حقیقی و حقوقی باید اظهارنامه مالیاتی بر ارزش افزوده دوره بهار امسال را امروز شنبه ۱۶ تیر ارائه دهند.
امروز پایان مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی فصل بهار

به گزارش شمال نیوز ، علی اکبر حمزه‌ای مدیر کل امور مالیاتی مازندران گفت: مشمولان اعلام شده باید مالیاتی که در مراکز خدماتی و فروشگاهی تحت عنوان مالیات بر ارزش افزوده از مردم و مشتری دریافت می‌کنند را طی اظهارنامه مالیاتی در فرصت‌های اعلام شده به حساب دولت واریز کنند.


وی افزود: انجام به موقع تکالیف قانونی به مودیان این استان، امکان بهره مندی از خدمات و معافیت‌های ارائه شده در قانون را فراهم و از برخورداری جرائم قانونی جلوگیری خواهد کرد.


حمزه‌ای گفت: همه اطلاعات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و چگونگی پرداخت آنلاین مالیات در سامانه www.evat.ir موجود است.


مدیر کل امور مالیاتی مازندران افزود: مودیان می‌توانند نسبت به ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده امسال اقدام کنند.


محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: سامانه تدارکات دولت بزرگترین بنگاه اقتصادی دولت الکترونیک است که در راستای قانونمالیات‌ های مستقیم، احکام دائمی برنامه‌ های توسعه کشور و قانون برنامه ششم توسعه بطور مستقیم در رشد شاخص‌ های توسعه دولت الکترونیک و مشارکت الکترونیکی تشکیل شده است.


وی افزود: این سامانه جهت انجام معاملات (خرید، مناقصه و مزایده) دستگاه‌ های اجرایی بصورت یکپارچه و الکترونیکی است.


محمدپور عمران گفت: این سامانه دستگاه‌ های اجرایی را قادر می‌ سازد کلیه مراحل از ثبت درخواست تا تبادل وجه را بصورت شفاف در محیط رقابت پذیری با امکان دسترسی غیر متمرکز و در یک سیستم یکپارچه و استاندارد منطبق با کلیه قوانین و مصوبات انجام دهند.


وی افزود: تاکنون ۲۰۹ دستگاه اجرایی در مازندران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام نهایی شدند که از این تعداد ۹۱ دستگاه‌ های اجرایی در مازندران خرید‌های خود را در سامانه انجام می‌دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.