.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس شورای شهر ساری: نامه‌ای بابت استعفای اعضای شورای شهر ساری دریافت نکردم
رئیس شورای شهر ساری درباره استعفای اعضای شورا شهر ساری گفت: نامه‌ای دریافت نکردم.

به گزارش شمال نیوز، بیست و پنجمین شورای شهر ساری با موضوع طرح نامه‌ها، مصوبات کمیسیون‌ها و نظرات فرمانداری‌ها با حضور اصحاب رسانه و با غیبت فرامز نقیبی یکی از اعضای شورای شهر ساری ( که این روزها گفته می‌شود؛ دو نفر از اعضای شورای شهر ساری استعفا دادند و عدم حضور نقیبی در این جلسه نیز به دلیل استعفا بوده است) برگزار شد.


در این جلسه با وجود حضور رئیس شهرای شهر نائب رئیس شورای شهر مدیریت جلسه را به‌دست گرفت و در اوسط جلسه دلیل اینکار را قانونی دانست.

علی‌اکبر زلیکانی نائب رئیس شورای شهر ساری که ریاست جلسه شورای شهر را برعهده داشت درباره استعفای اعضای شورای شهر گفت؛ باید به صورت کتبی باشد و هیچ کدام از اعضای شورا هیچ گونه استعفا به هیأت رئیسه شورای شهر ندادند؛ اما اگر درخواستی باشد؛ استقبال می‌کنیم مسؤولی که نمی‌تواند باید جای خود را به نیروی بهتری بدهد البته من جز استعفادهندگان نبودم.

بحث اختلاس در یکی از سازمان‌های وابسته به شهرداری ساری که هفته گذشته در نشست خبری دادستان مرکز مازندران با اصحاب رسانه مطرح شد نیز مسئله دیگری بود که در این جلسه مطرح شد و زلیکانی در این زمینه گفت؛ هیچ‌گونه تفهیم اتهام به هیچ کدام از اعضای شهرداری و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری و سازمان‌های تابعه نشده است و براساس یک سری از اتفاقات دستگاه‌های نظارتی ورود پیدا کردند و ابهاماتی وجود داشت و در مرحله تحقیقات است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات موثقی که به من داده شد مبلغ ۱۱۵ میلیارد تومان از مبلغی که در رسانه‌ها مطرح شده در تحقیقات قضایی قضایی کم شده است و آنچه عدالت و حقیقت است باید اتفاق بیافتد، اگر در هر جای کشورمان فسادی صورت بگیرد باید به بدترین نحو مجازات شوند.


اسفندیار عشوری دیگر عضو شورای شهر ساری نیز افزود: مانند تمام صدها سوالی که از شهرداری پرسیدم و درخواست کردم پاسخی داده نشد، به قرارداد و مبلغ پرداختی و صورت وضعیت سیکوه تپه و تمام قرارداد‌ها، آخرین وضعیت بوستان ولایت سوال دارم و باید از طرف شهرداری پاسخ داده شود.

قاسم قاسمی یکی دیگر از اعضای شورای شهر ساری نیز اظهار کرد: با رویکرد تحقق شهر الکترونیک و با هدف بهره‌وری از مدیریت شهری سامانه نظارت بر امور شهرداری بر اساس نیازها و خدمات شهرداری و نظارت مالی و انسانی و بر پایه تکنولوژی روز تهیه شده و با اجرای این طرح نظارت موجب نظارت حداکثری شورای شهر خواهد شد.

 

کوروش یوسفی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر عنوان با بیان اینکه نیم تا یک درصد هزینه جاری باید برای آموزش کارکنان شهرداری باشد و در سال گذشته ریالی برای این امر هزینه نشده است، گفت: نیروی ۵ هزار نفری شهرداری که در دل مردم هستند نیاز به آموزش دارند و نحوه ارتباط با مردم به آنها آموزش داده شود.


سید مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری نیز در این جلسه گفت: یک اتفاقی در یکی از سازمان‌های شهرداری ساری در حال بررسی و تفهیم اتهام است و موارد رسیدگی این چنینی در بروکراسی اداری معقول است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید در بین مردم امیدآفرینی کنیم و از این فضاها دوری کنیم.


وی درباره استعفای اعضای شورا شهر ساری نیز گفت: نامه‌ای دریافت نکردم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.826 seconds.