.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر ارتباطات: تشعشعات رادیویی آنتن های مخابراتی تهران غیراستاندارد نیست
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تشعشعات رادیویی آنتن های مخابراتی تهران و شهرهای دیگر خارج از استاندارد گزارش نشده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد جواد جهرمی آذری عصر چهارشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور در ساری تصریح کرد: تشعشعات رادیویی آنتن های مخابراتی تهران اندازه گیری شده و نتیجه را سازمان تنظیم مقررات اعلام می کند و و این اشعه ها همواره براساس استانداردهای حرارتی است.

وی افزود: سیستم پایش اثرات امواج بر شاخص های حرارتی نه تنها در تهران بلکه در چند شهر کشور دایر شده است و تاکنون پارامترهای گرمایی ناشی از اثر تجمیعی تشعشعات خارج از حد استاندارد به ما گزارش نشده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره تاثیر اینترنت اشیا بر موضوعات کشاورزی با بیان اینکه باید این اقدامات را پیش ببریم و گسترش دهیم گفت: نقشه راه ما با وزارت جهاد کشاورزی برای استفاده از فناوری های پیشرفته در کشاورزی آماده است و مراحل نهایی را می گذارند و پروژه های پایلوتی در استان اردبیل، قزوین، فارس و خوزستان در حال پیگیری است.

وی حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به عنوان وزیر معین را از جمله اهداف حضورش در مازندران بیان کرد و گفت: در این جلسه از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان جویا خواهیم شد.

بین شبکه های ارتباطی مازندران فاصله وجود دارد

وی حضور در نشست مدیران استانی حوزه فناوری اطلاعات کشور در ساری برای هماهنگی پروژه های فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: مازندران استانی است که مشخصه های ویژه ای در حوزه ارتباطات دارد ولی در تعطیلات میزان درخواست در شبکه ها تا دو برابر حد معمول می رسد.

وی گفت: بین شبکه های ارتباطی و زمان پیک در مازندران دو برابر فاصله وجود دارد و از نظر ایجاد زیرساخت های ارتباطی هزینه بر است.

جهرمی با بیان اینکه توسعه روستایی مازندران در حوزه تلفن ثابت وضعیت خوبی داشته است اظهار داشت: در زمینه تلفن همراه نیز با سرمایه گذاری های صورت گرفته و اجرای هزار و ۳۵ پروژه کوچک و بزرگ و سرمایه گذاری بیش از ۳۹۰ میلیارد تومان تلاش شده تا پوشش نسل ۳ و ۴ تلفن همراه در نقاط کمتر برخوردار و شهری به صورت کامل برقرار شود.

وزیر ارتباطات ادامه داد: پوشش تلفن های نسل ۳ و ۴ در نقاط شهری کامل است و در نقاط روستایی نیز شهرهای شمالی استان وضعیت مطلوبی دارد و مناطق جنوبی استان نیازمند توجه هستند.

وی گفت: پوشش جاده ای استان به دلیل ارتباطات نسل ۳ و ۴ توسعه قابل توجه ای یافته است و در دامنه های جنوبی استان نیازمند سرمایه گذاری بیشتری هستیم.

جهری یادآور شد: برای توسعه فیبر نوری در استان در ۱۰ مسیر ارتباطی سرمایه گذاری شده است و ارتباطات پایدارتر و مناسبتر شده است و در حوزه فناوری اطلاعات نیز در کنار دانشگاه ها مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوین ایجاد شده است.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: همچنین مرکزی که به توسعه کسب و کارهای نوپا کمک می کند به بهره برداری می رسد و به توسعه خدمات محتوایی گروههای دانشجویی در سطح استان کمک خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.494 seconds.