.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهاسازی 35 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌های مازندران
مدیرکل شیلات مازندران گفت: بیش از 35 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌های مازندران رهاسازی شد که این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز،ولی‌الله محمدزاده امروز درباره آخرین وضعیت صید و صیادی در دریای مازندران اظهار کرد: امسال باتوجه به شرایط اقلیمی اوایل خرداد ماه بحث رهاسازی بچه ماهی سفید در رودخانه‌های مازندران در دستور کار قرار گرفت درحالی‌که سال‌های گذشته این اقدام اواخر خرداد ماه انجام می‌شد.

وی اضافه کرد: با توجه به کاهش دبی آب رودخانه‌ها، بحث شناسایی رودخانه‌ها را قبل از رهاسازی در دستور کار قرار دادیم که بیشتر رودخانه‌های غرب و مرکز استان از شرایط بهتری برخوردار هستند.

مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 35 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌های مازندران رهاسازی شد، اضافه کرد: این روند همچنان ادامه دارد.

محمدزاده افزود: پیش‌بینی ما بر این است امسال بیش از 90 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌های مازندران رهاسازی شود.

وی به افزایش 15 درصدی صید ماهی استخوانی در سال 96 نسبت به سال 95، اظهار کرد: انتظار داریم باتوجه به اقدامات انجام شده شاهد رونق صید و صیادی در فصل صید جاری در استان مازندران باشیم.

مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به کاهش قابل توجه صید ماهی کپور طی سال‌های گذشته در دریای مازندران، بیان کرد: بحث تکثیر ماهی کپور با هدف بازسازی ذخایر در دستور کار ما قرار دارد.

وی با تقدیر از تلاش همه صیادان در بحث تکثیر طبیعی ماهی سفید در محل شیل گذاری، گفت: امیدواریم امسال شاهد رونق کسب و کار و سبد صیادی صیادان باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.