.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سند جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان های شمالی تهیه می شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: سند جامع توسعه سیاسی، اجتماعی و امنیتی استان های شمالی با هدف پایش آسیب ها و ظرفیت ها تهیه می شود.

به گزارش شمال نیوز،احمد حسین زادگان در حاشیه اجلاس معاونان سیاسی استانداران شمال در بابلسر درباره هدف این اجلاس گفت: پیرو جلسه استانداران شمالی و معاونان مرتبط با آن مقرر شد برای اینکه بحث‌ها کارشناسی و تخصصی‌تر بررسی شود، یکی از معاونان دبیری کارگروه را بر عهده گیرد و مسائل سیاسی و اجتماعی پایش شود.

وی بابیان اینکه معاونان با آمادگی در جلسه شرکت کردند گفت: خوشبختانه کار کارشناسی خوبی انجام و پیش‌نویس سند در حوزه‌های مختلف تهیه‌شده است و درمجموع ۱۰۰ مورد مرتبط با مسائل سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی بررسی‌شده است.

حسین زادگان بابیان اینکه آقای جمشید نژاد به‌عنوان دبیر معاونت سیاسی استان‌های شمالی انتخاب‌شده است افزود: مقرر شد اسناد پیش‌نویس تهیه‌شده مورد بازبینی قرار گیرد و با بررسی نظرات سه استان، سند نهایی تهیه تا در گردهمایی و همایش بعدی استانداران، برنامه‌های معاونت سیاسی ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره چشم‌انداز اجلاس استانداران شمالی گفت: برگزاری این اجلاس ابتکاری نو محسوب می‌شود ولی متأسفانه برخی تصمیمات خوب با جدیت پیگیری نمی‌شود و استمرار نمی‌یابد اما امیدواریم تصمیمات اجلاس در سطح مدیران استانی و مسئولان عالی با کارشناسی‌های صورت گرفته، اثرات مؤثری برای مردم داشته باشد.

حسین زادگان گفت: سند جامع برای توسعه سه استان شمالی در حوزه‌های مختلف سیاسی اجتماعی نتیجه این اجلاس خواهد بود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.217 seconds.