.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی پیرفلک در جمع رسانه ها خبر داد :
ممنوعیت واردات برنج خارجی در مازندران از آخر تیرماه به مدت 4 ماه
شمال نیوز : دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با اعلام اینکه در طرح حمایت از تولید داخل دست نیاز به سمت رسانه‌ها دراز می‌کنیم، بیان کرد: در این حوزه نیاز به فرهنگ‌سازی مناسب داریم و اقدام همه‌جانبه باید در کشور انجام شود.....
ممنوعیت واردات برنج خارجی در مازندران از آخر تیرماه به مدت 4 ماه

شمال نیوز : دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: واردات برنج خارجی در مازندران از آخر تیرماه به مدت چهار ماه ممنوع است.

به گزارش شمال نیوز، علی پیرفلک صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت برای تأمین بازار موبایل به شرکت‌های متقاضی، ارز دولتی اختصاص داده که برخی از آنها ارز را نگه داشته و اقدام به واردات نکردند و یکی از این مجموعه‌ها نیز پس از واردات به قیمت ارز آزاد فروخته است.

وی با اعلام اینکه دولت با این شرکت‌های برخورد قانونی انجام می‌کند، افزود: گوشی‌هایی که با ارز دولتی وارد شده باید با قیمت مطابق با ارز دولتی فروخته شود و این مسئله قابل استعلام‌گیری است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با اعلام اینکه در طرح حمایت از تولید داخل دست نیاز به سمت رسانه‌ها دراز می‌کنیم، بیان کرد: در این حوزه نیاز به فرهنگ‌سازی مناسب داریم و اقدام همه‌جانبه باید در کشور انجام شود.

این مسؤول در ارتباط با کشفیات انجام‌شده در سه ماهه اخیر گفت: یک محموله بزرگ با 25 هزار گل تزئینی قاچاق در شهرستان رامسر به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال،309 هزار نخ سیگار، کشف کولر قاچاق به تعداد 54 دستگاه، کشف 160 کیلو ماهی خاوياري قاچاق، دو دستگاه مرسدس بنز، از مهم‌ترین موارد کشفی بوده است.

پیرفلک تأکید کرد: در سالروز تشكيل ستاد مركزي مبارزه با قاچاق، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از این کالا در حوزه سلامت‌محور، آرایشی بهداشتی، پوشاک قرار است که امحا مي گردد.

وی با اعلام اینکه در طی سه ماهه بیش از 11 میلیارد ریال کالا کشف شده است، اضافه کرد: بیشترین درصد کشفیات مربوط به داروهای غیرمجاز و نیروزا بوده و بیشترین کاهش مربوط به سلاح‌های شکاری غیرمجاز است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران درباره تعیین و تکلیف خودروهای کشف‌شده قاچاق تصریح کرد: بر اساس آخرین نامه ابلاغی سه راهکار برگشت، صادرات مضاعف و در صورتی که امکان اولی و دومی وجود نداشت در اختیار دستگاه‌های اجرایی، نظامی و امنیتی قرار می‌گیرد.

این مسؤول تعداد پرونده‌هایی که در طی سه ماهه تشکیل شده را 641 پرونده عنوان کرد و افزود: 508 نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

پیرفلک در ارتباط با ساماندهی استفاده غير مجاز از برندهاي خارجي در فروشگاه‌های در حاشیه شهرهای ساحلی استان ادامه داد: همه تابلوهای با نشان خارجی در این منطقه حذف و اصلاح گرديد كه در بسیاری از این فروشگاه‌ها، کالای ایرانی را با نشان خارجی می‌فروختند.

وی با اعلام اینکه واردات برنج خارجی در مازندران از آخر تیرماه به مدت چهار ماه ممنوع است، گفت: واحدهای صرافی مازندران مجاز به خريد و فروش ارز بالاتر از نرخ دولتی نمي باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.263 seconds.