.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک از نوع کنکور در راه‌های مازندران
معاون عملیات کنترل ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: صبح امروز به‌دلیل برگزاری کنکور شاهد ترافیک سنگینی در محل برگزاری کنکور بودیم که پیش‌بینی ما این است برای بار برگشت نیز همین وضعیت را شاهد باشیم.

به گزارش شمال نیوز،رحیم باقریان درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های سطح مازندران باتوجه به برگزاری کنکور اظهار کرد: صبح امروز به‌دلیل برگزاری کنکور شاهد ترافیک سنگینی در محل برگزاری کنکور بودیم که پیش‌بینی ما این است برای بار برگشت نیز همین وضعیت را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: برای تسهیل در عبور و مرور دانشگاه‌ها و مکان‌های برگزاری کنکور پوشش ترافیکی و روان‌سازی انجام شده تا خانواده‌ها به آسانی تردد کنند که برای بار برگشت نیز همین روند ادامه دارد.

معاون عملیات کنترل ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به اینکه توصیه ما به خانواده‌ها این بود در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، افزود: موضوع دیگر اینکه خانواده‌ها حتما اصرار نداشته باشند جلوی درب مکان برگزاری حضور داشته باشند.

باقریان تصریح کرد: درست است پلیس برای رفع ترافیک حضور دارد ولی نیاز است مردم نیز به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای بار برگشت افراد با پیک ترافیک ظهرگاهی برخورد می‌کنند توصیه ما این است از مسیرهای مختلف تردد کنند.

معاون عملیات کنترل ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در پایان گفت: با توجه به فصل برداشت کشاورزی، شاهد ترافیک سنگینی در محدوده کمربند شمالی ( میدان میوه و تره‌بار) هستیم که توصیه ما به افرادی که قصد تردد از این مسیر را دارند باید از راه‌های فرعی تردد کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.