.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 20 درصدی مصرف برق در مازندران/ احتمال خاموشی برق در استان
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مصرف برق در مازندران به بیش از یک‌هزار و 200 مگاوات رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

به گزارش شمال نیوز،قاسم شهابی اظهار کرد: درحال حاضر مصرف برق در مازندران به بیش از یک‌هزار و 200 مگاوات رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: اگر مصرف برق با همین روند ادامه پیدا کند دچار مشکل خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه اقدامات خوبی توسط شرکت توزیع برق مازندران در حال انجام است و شاهد همکاری‌های خوبی در این زمینه هستیم، اضافه کرد: استانداری مازندران نیز درحال دریافت مجوز برای ساعت فعالیت ادارات از 6:30 دقیقه تا 13:30 دقیقه است ولی هنوز اعلام نشده است.

شهابی با بیان اینکه مشکلی در مازندران نداریم، اضافه کرد: به دلیل افت فرکانس و مشکلات شبکه سراسری برق کشور ممکن است هر لحظه به ما اعلام خاموشی کنند ولی هنوز خاموشی و قطعی در این زمینه اعمال نشده است .

وی تصریح کرد: باتوجه به گرمای زیاد احتمال خاموشی وجود دارد که لازم است مردم در زمینه مدیریت مصرف بیشتر با ما همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: درحال حاضر اوج مصرف برق از ساعت 12 تا 17 که ساعت 15 بالاترین مصرف و همچنین از ساعت 20 تا 23 است که لازم است مردم بیشتر به بحث صرفه‌جویی توجه کنند.

شهابی در پایان گفت: امشب مسابقه فوتبال جام جهانی پخش می‌شود لازم است همه مردم مراعات کنند تا شاهد مشکل قطعی یا خاموشی حین فوتبال در شبکه نباشیم البته همکاران شرکت توزیع برق به‌صورت کشیک فعال هستند ولی لازم است مردم نسبت به بحث مدیریت مصرف توجه کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.028 seconds.