.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار نكا:نماینده همه گروه‌های سیاسی هستم
فرماندار نكا گفت: نماینده همه گروه‌های سیاسی هستم و برای پیشرفت کار از همه این گروه‌ها مشاوره می‌گیرم و معتقدم باید بر روی نقاط اشتراک توجه کرده و به دور از جناح‌بندی‌ها برای توسعه گام برداریم.

به گزارش شمال نیوز، عبدالجواد توحیدی‌مقدم، عصر یک‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران در فرمانداری نکا با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه ما تقویت وضعیت موجود در حوزه کشاورزی، صنعتی و البته گردشگری به عنوان صنعت فرابخشی است، اظهار کرد: شناساندن ظرفیت‌های شهرستان به جامعه از موارد مهم است که باید کار انجام شده در بخش‌های مختلف، انعکاس داده شود و کارهای خوب درست منعکس شود.

فرماندار نکا، برگزاری جشنواره‌ها را راهی برای شناساندن پتانسیل و معرفی شهرستان دانست و گفت: با توجه به برگزاری موفق جشنواره تمشک در نکا، جشنواره هلو با هدف شناساندن ظرفیت‌های روستایی در دستور کار است تا شاهد اثرگذاری بیشتر در این بخش باشد و باید همه ما کمک کنیم و کمک کار کارهای خوب باشیم و به جامعه امید را تزریق کنیم.

توحیدی‌مقدم بیان داشت: اگر همه ما شأن، مقام و جایگاه خودمان را حفظ کنیم و براساس شرح وظیفه و براساس قانون عمل کنیم؛ بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: نماینده همه گروه‌های سیاسی هستم و برای پیشرفت کار از همه این گروه‌ها مشاوره می‌گیرم و معتقدم باید بر روی نقاط اشتراک توجه کرده و به دور از جناح‌بندی‌ها برای توسعه گام برداریم.

توحیدی‌مقدم، همچنین با تأکید بر استقلال ادارات و همکاری در بین دستگاه‌های اداری یادآور شد: باید استقلال ادارات حفظ و با تعامل همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی، برای توسعه تلاش کرده و از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: از ظرفیت‌های عمومی جامعه که سیاست عمومی دولت را قبول دارند در شهرستان استفاده می‌کنیم و تلاش داریم تا هم‌افزایی مناسب در سطح شهرستان ایجاد شود.

فرماندار نکا همچنین با بیان اینکه نکا را از شهرهای مهم و اثرگذار دیدیم، اظهار کرد: در شهرک صنعتی، کشاورزی، سیمان، نیروگاه شهرستان نکا شناخته شده است و آنچه باید بیشتر پرداخته شود.

توحیدی‌مقدم گفت: گردشگری به عنوان صنعت فرابخشی در کنار صنعت و کشاورزی باید تقویت شود تا از این طریق همه سود ببرند و گردشگری در اقتصاد خانوارها نقش داشته و اثرگذار باشد که در این راستا نیازمند قانون،آموزش و سیاست‌گذاری هستیم و مردم هم باید وارد عمل شوند تا در جذب گردشگر تلاش شود.

وی با بیان اینکه از حضور و توان خبرنگاران در برنامه‌ها و برای انعکاس عملکردها استفاده می‌شود، بیان کرد: باید همکاری دوسویه بین مسؤولان و خبرنگاران باشد و برای مشکلات نباید چکشی وارد شوید که جواب نمی‌دهد و چالشی وارد نشوید؛ بلکه با تعامل برای توسعه شهرستان گام بردارید.

فرماندار نکا گفت: منابع طبیعی، محیط زیست و مبلمان شهری و حفظ اشتغال پایدار در دستور کار خواهد بود و به دنبال درگیری و حاشیه نیستیم و از همه تاثیرگذاران استفاده می‌کنیم.

توحیدی‌مقدم همچنین با اشاره به بیکاری موجود در جامعه و توجه به اشتغال جوانان در بخش‌های مختلف یادآور شد: کارگروهاشتغال با بررسی بیشتری در دستور کار است و در حوزه‌های مختلف باید میدانی وارد شویم و ادارات و نهادها مشکلات مردم را با قوت بررسی و حل و فصل کنند.

وی افزود: میزخدمت سیاست دولت است که در دستور کار است و همچنین برای خدمات‌رسانی، روستاها ویژه دیده می‌شوند و عدالت نسبی ایجاد می‌شود.

فرماندار نکا در مورد پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام وجود دارد و نمی‌توان پروژه‌های نیم بند را رها کرد و لذا باید کارها، ضرورت‌ها و آمایش سرزمینی مورد توجه باشد و تلاش کنیم تا همه برای مردم کار کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.