.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:زنده نگه داشتن باورهای دینی و روشنگری امری مهم است
استاندار مازندران، مهم‌ترین کار سازمان تبلیغات اسلامی را زنده نگه‌داشتن باورهای دینی و اسلامی و روشنگری از طریق ابزارها و مسائل روز در جامعه بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح شنبه در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی با محکوم کردن سالروز تخریب بقعه متبرکه بقیع توسط وهابیت صهیونیست اظهار داشت: آنان با استفاده از شعار خادمان حرمین شریفین دستشان به خون‌آلوده است و امروز هر توطئه‌ای که شکل می‌گیرد، عربستان و وهابیت یک پای آن بوده و با صهیونیست‌ها در یک خانواده هستند.

وی اظهار داشت: هر جا که راه موفقی طی کردیم صهیونیست‌ها و وهابیت دربی تخریب هستند و سعی می‌کنند با بحث‌های انحرافی، شبهه انگیزی کنند و مهم‌ترین کار سازمان تبلیغات اسلامی برای سیاست خارجی کشور، جراحی کردن و افشای واقعیت‌ها است.

وی گفت: جریان انحرافی و منحرف دربی توطئه علیه کشور هستند وداعش و جریان‌های انحرافی با شعارهای گمراه‌کننده در حال سیر در فضای مجاز هستند و ریشه مشکلات اقتصادی را در عدم باور به مسائل مردم می‌دانند.

استاندار مازندران اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند از طریق ایجاد نارضایتی اجتماعی به اهداف خوب دست یابند اما غافل از آن هستند که مردم بسیار هوشیار و بصیر هستند.

اسلامی با عنوان اینکه دشمنان می‌خواهند یاس و ناامیدی را در جان و فکر مردم ترویج دهند گفت: زنده نگه‌داشتن باورهای دینی و انقلابی با مسائل روز مهم‌ترین کار تبلیغات اسلامی است.

وی با اظهار اینکه ابزارهای تبلیغات اسلامی قوی به شمار می‌رود گفت: نباید اجازه دهیم که با اعتقادات و باورهای مردم بازی شود و نباید بگذاریم هیئات آسیب ببینید زیرا بافکر جناحی و سیاسی این هیئات آسیب می‌بینند.

وی روشنگری و بیان مسائل را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و گفت: برای عبور از معبر بر اساس صلاحدید نظام اسلامی تصمیم‌گیری می‌کنیم و اگر پشتوانه مردمی نداشته باشد موفق نخواهیم شد.

اسلامی تصریح کرد: با دشمنی مواجه هستیم که تمام فکرش، نیست و نابودی و خلع سلام ما است و باید در این برهه هوشیار باشیم و نظم نوین جهانی امروز به نظم دولت‌های حاکم فکر می‌کند.

استاندار مازندران، اهداف عالیه نظام اسلامی را اهداف قرآن و اسلام بیان کرد و گفت: دشمنان در حال القای آن هستند که ایران در پی ناامن کردن فضای بین الملل است و اجازه ندهیم دشمن در راستای سیاست تسلیم، فضای جامعه را تخریب کند.

اسلامی، مقاوم سازی مردم را امری مهم برشمرد و گفت: تخریب ذهن مردم و جامعه از القائات دشمنان در فضای مجازی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.