.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بابلسر :
گرانی‌ها محصول بی‌عرضگی برخی مسؤولان و نمایندگان مجلس است نه تحریم‌ها
شمال نیوز : قلی پور در ادامه با بیان اینکه این اتفاقات و گرانی‌های لحظه به لحظه، تأثیر تحریم‌ها نیست، یادآور شد: اوضاع نابه‌سامان اقتصادی محصول بی‌عرضگی مسؤولان و نمایندگان مجلس است، آنها به فکر منافع خود و اطرافیان‌شان هستند و مسؤولیت را تنها به‌عنوان یک طعمه می‌بینند.....
گرانی‌ها محصول بی‌عرضگی برخی مسؤولان و نمایندگان مجلس است نه تحریم‌ها

شمال نیوز: حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور  در مراسم چهلمین روز رحلت سرباز مدافع امنیت سعید انتظاری، با بیان اینکه هیچ دعایی برتر از دعای عاقبت‌بخیری نیست، اظهار کرد: دعا به تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد بلکه عاقبت‌بخیری نیاز به عمل صالح و پیروی از دستورات الهی دارد.

به گزارش شمال نیوز، امام جمعه بابلسر با عنوان اینکه نخستین ویژگی شیعه، افتادگی و تواضع اوست، افزود: اگر می‌خواهید مقبول دل‌ها بشوید، ابتدا باید در مقابل خدا تواضع و خشیعت به خرج داد.

وی با اشاره به اینکه شیعه را باید با امانت‌داری‌اش شناخت، خاطرنشان کرد: مفهوم امانت وسیع بوده و گاهی اوقات یک جمله و یا یک عمل نیز می‌تواند به‌عنوان یک امانت تلقی شود؛ بزرگ‌ترین امانت به تعبیر امام راحل «انقلاب اسلامی» است که در قبال آن فرمودند: «نگذارید این انقلاب به‌دست نااهلان و نامحرمان بیفتد». انقلاب ما میراث خون شهداست و ما هم میراث‌دار آن هستیم.

این مسؤول با اعلام اینکه انسان باید هنگام انتخابات شورا، مجلس و ریاست جمهوری حواسش را جمع کند، ادامه داد: کسی که با یک شام و چندرغاز پول رأی داده و اکنون فریادش از سر نارضایتی بلند است، انسان امانت‌داری نیست.

قلی‌پور با تأکید بر اینکه مرزبانی یک امانت‌داری است، تصریح کرد: آنهایی که از مرزها و امنیت کشور دفاع می‌کنند، امانت‌دار بزرگی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه این اتفاقات و گرانی‌های لحظه به لحظه، تأثیر تحریم‌ها نیست، یادآور شد: اوضاع نابه‌سامان اقتصادی محصول بی‌عرضگی برخی مسؤولان و نمایندگان مجلس است، آنها به فکر منافع خود و اطرافیان‌شان هستند و مسؤولیت را تنها به‌عنوان یک طعمه می‌بینند.

امام جمعه بابلسر عنوان کرد: تا چه وقت برای هر مسئله‌ای مقام معظم رهبری باید وسط میدان بیاید؟ و تا کجا ایشان باید برای بی‌عرضگی مسؤولان و امانت‌دار نبودن‌شان هزینه بدهد؟

این مسؤول در ادامه سخنانش یکی از ویژگی‌های بارز اخلاقی سرباز مدافع امنیت سعید انتظاری را یاد خدا و توجه ویژه به پدر و مادر خواند.

قلی‌پور با عنوان اینکه مجالس تحریم باید با منبر مدیریت شده و تنها به مداحی بسنده نشود، گفت: چون در آینده‌ مداح را نیز کنار می‌گذارند و رفته رفته به آلات موسیقی روی می‌آورند.

وی در پایان با اعلام اینکه آن مداحی که از متوفی می‌خواند، نه‌تنها هیچ سودی نداشته بلکه حق مردم را نیز ضایع می‌کند، گفت: برای سخنرانی به مراسم ترحیم جوانی رفته بودم که دو هفته بعد از آن مراسم دوباره از سوی همان خانواده دعوت به سخنرانی شدم، این‌بار مادر این جوان دار فانی را وداع گفته بود، دلیل مرگ این مادر نیز زیاده‌روی در برپایی مراسم عزاداری بود، بدین ترتیب که روز هفتم این جوان بر سر مزار او سفره عقد پهن کرده و ماشین عروس درست کرده بودند، با دیدن این صحنه غم‌بار، مادر این جوان نیز جان باخت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 تير 1397
کاش همه مانند شما فکر می کردند.
بهنام 2 تير 1397
آفرین بر حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه شجاع بابلسر
نا شناس 2 تير 1397
فقط 2 نماينده با عرضه داريم اقاي محمود صادقي و آقاي دکتر علي مطهري ولي دريغ ازداشتن 1 مسئول خوب طي اين 40 سال
سلام 2 تير 1397
مباحث تحریم ترحیم را تفکیک کنید
نا شناس 1 تير 1397
مراسم ترحیم جوانی بودم
نا شناس 1 تير 1397
گیریم حرف شما درست ،شماها وعاظ وخطبا ومنبریها چقدر به مسولیت ورسالت خود دقیق عمل کردید ومیکنید از دیگران گفتن وقضاوت کردن خیلی راحت است حاج اقا قدری ازامثال خودت انتقاد وبگوئید تا مردم امیدوارباشند که واقعا برای خدا ومردم حرف میزنید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.