.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸ روش ساده سوزاندن کالری
در روزهایی که اصلا حس ورزش کردن ندارید چطور می توانید کالری بسوزانید و چربی سوزی کنید؟

به گزارش شمال نیوز، خوشبختانه راه هایی برای سوزاندن کالری بدون ورزش و فعالیت وجود دارد. قطعا این راه ها، بهترین راه ها برای تناسب اندام نیستند-هیچ چیز مانند ورزش و غذای سالمنیست- اما این راه ها برای سوزاندن چربی در روزهایی که به شدت خسته هستید مناسب هستند.

توپ تعادل
به جای نشستن بر روی یک صندلی مناسب، از یک توپ تعادل برای نشستن در هنگام تماشای تلویزیون، بازی با بچه ها و کارهای دیگر استفاده کنید. بی ثباتی باعث درگیر شدن ماهیچه های اصلی می شود که منجر به بهتر نشستن، عضلات قوی تر شکم، و قدرت بیشتر می شود. شما در این حالت به راحتی کالری می سوزانید.

راه بروید و کار کنید
به جای ورزش، در هنگام تلفن حرف زدن روی تردمیل بدوید یا در هنگام تماشای تلویزیون راه بروید. هیچ فردی از راه رفتن خسته نمی شود و راه رفتن بهترین راه برای حرکت کردن در حال انجام سایر فعالیت ها است.

 

قهوه بخورید
قهوه به تقویت سوخت و ساز برای سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند. همچنین دمای داخلی بدن را افزایش داده و منجر به سوخت و ساز بهتر چربی ها میشود. فقط قهوه سیاه بنوشید. اضافه کردن شیر و شکر باعث افزایش میزان کالری می شود.

آدامس بجوید
اگر تا به حال بیش از یک ساعت آدامس جویده باشید، می دانید چه کار خسته کننده ای است. جویدن باعث سوزاندن کالری می شود و احساس گرسنگی را کاهش می دهد. در هنگام جویدن آدامس کمتر تمایل به میان وعده دارید بنابراین کمتر پرخوری می کنید.

 

غذای تند بخورید
غذاهای تند تایلندی، هندی، مکزیکی و آفریقایی متابولیسم بدن شما را بالا می برد، به خاطر کپسایسین موجود در آن ها(از فلفل تند). افزایش دمای داخلی بدن باعث افزایش سوزاندن چربی میشود.

 

الاکلنگ A / C
آیا می دانید بدن در مقابل محیط های سرد با سوزاندن کالری واکنش نشان می دهد؟ این تنها راه برای تولید حرارت داخلی است که از سرما خوردن شما جلوگیری می کند. دما را به کمتر از ۶۴ درجه فارنهایت برسانید و اجازه بدهید بدن شما را گرم نگه دارد.

نوشیدن آب سرد
این ماده نیز اثری مشابه حالت قبل دارد. هنگامی که آب سرد می خورید بدن نیاز به انرژی دارد تا گرم شود. نوشیدن آب سرد باعث سوزاندن کالری بیشتر می شود، بنابراین در طول روز چند فنجان آب سرد بخورید!

البته دقت کنید که منظور ما آب یخی نیست چراکه نوشیدن آب بسیار سرد برای بدن و مخصوصاً کبد مضر است.

 

حرکت کردن
به جای نشستن در حالی تماشای تلویزیون، در اطراف اتاق نشیمن راه بروید و یا، حداقل، بایستید. هر چقدر بیشتر راه بروید، بدن انرژی بیشتری استفاده می کند، بنابراین کالری بیشتری می سوزاند. شما لازم نیست ورزش واقعی انجام دهید، فقط به حرکت خود ادامه دهید.

این چند ترفند ساده است اما هنگامی که خیلی خسته هستید و نمی توانید باشگاه بروید به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید. در دراز مدت، می توانید کالری بیشتری بسوزانید!

منبع: مجله سلامت


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.