.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود آب در مازندران سراسر است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با بیان اینکه چشمه‌های ما نسبت به سال‌های گذشته کاهش و مقدار آب آن کم شده است، گفت: اینها نشان دهنده خشکسالی است پس نباید این موضوع را پنهان کرد، مردم باید بدانند که کمبود آب سراسری است و در استان مازندران هم وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز، مجید عبداللهی ظهر امروز در نشست خبری که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: خیلی از استان‌ها باورشان نمی‌شود که ما مشکل آب داریم وضعیت ما در زیرساخت‌ها دچار مشکل است.

وی با بیان اینکه باید این دغدغه را داشته باشیم که بحث مشکل آب در مازندران وجود دارد، افزود: تغییراتی اتفاق افتاد که خشکسالی رخ داد و ورود آب کمتر از خروج آن است.

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب روستایی استان مازندران خاطر نشان کرد: وضعیت بارش تغییر کرد، در گذشته بیشتر به صورت برف بوده اما اکنون به صورت باران است و باران هم حالت سیلابی داریم که نه تنها کمک نمی‌کند حتی جاهایی خسارت هم وارد می‌کند.

این مسؤول بیان کرد: سطح آب زیرزمینی ما کاهش پیدا کرده و از 12 لیتر به 7 لیتر کاهش رسیده‌ است.

عبداللهی با بیان اینکه چشمه‌های ما نسبت به سال‌های گذشته کاهش و مقدار آب آن کم شده است، یادآور شد: اینها نشان دهنده خشکسالی است پس نباید این موضوع را پنهان کرد، مردم باید بدانند که کمبود آب سراسری است و در استان مازندران هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه 43 درصد جمعیت در روستاها هستند و با جمعیت فصلی و شناور به 50 درصد می‌رسد، تاکید کرد: خط قرمز ما کیفیت آب است و در چهار سال اخیر به 496 روستا آبرسانی و 160 پروژه افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران بیان کرد: از سال 94 در مجتمع‌های آبرسانی روستایی دارای اولویت از اعتبار صندوق ملی توسعه استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 432 پروژه آبرسانی نیمه‌تمام داریم، تصریح کرد: در چند سال اخیر 62 حلقه چاه حفر و 48 دهنه چشمه بهسازی شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.