.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر از حضور پرشور مردم مازندران در راهپیمایی جهانی روز قدس
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار مازندران با صدور پیامی مشترک از حضور مردم ولايتمدار و فهيم مازندران در راهپيمايي روز قدس تقدير کردند.

به گزارش شمال نیوز،در این پیام آمده است: حضور پرشكوه، حماسي و دشمن شكن مردم آگاه و روزه دار ديار علويان در راهپيمايي روز قدس بار ديگر عزم راسخ و اراده پولادين ملت بزرگ ايران اسلامي را در دفاع از مظلوم و مقابله با استكبار و صهيونسيم متجلي ساخت .

در بخشي ديگر از اين پيام تصريح شده است : مردم عزيز مازندران در اين حماسه بي بديل به نداي تاريخي امام راحل و منويات مقام معظم رهبري لبيك گفتند و فرياد مرگ بر صهیونیست‌های کودک‌کش و امریکای جهان‌خوار را طنين انداز كردند.

شكي نيست اين حضور شكوهمند بنيان خانه عنکبوتي صهيونيسم غاصب را متزلزل‌تر و اراده ملت مظلوم فلسطين و مسلمانان ستمديده منطقه را براي مبارزه با ظلم و استكبار مستحکم‌تر خواهد کرد.

در بخش پاياني اين پيام تاكيد شده است: اینجانبان بر خود فرض مي دانيم از شرکت پرشور ، پرافتخار و مقتدرانه مردم شريف و فرهيخته استان كه در حقيقت مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستند در اين راهپيمايي باشکوه و تأثيرگذار تقدير و تشکر نموده و در اين ايام معنوي و مقدس از خداي رمضان عزت ، سربلندي و عظمت اسلام و نابودي استکبار و صهيونيسم جهاني را مسألت مي نمائيم

نورالله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران

محمد اسلامي استاندار مازندران

منبع:ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.