.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر امام که در تاریخ جاودانه شدند
عکس‌هایی به یادماندنی از دوره‌های مختلف رهبری انقلاب از سوی امام خمینی (ره) به یادگار مانده است؛ عکس‌هایی که هر کدام قصه و روایت خاص خود را دارد.


میشل ستبون عکاس معروف فرانسوی که در زمان انقلاب برای آژانس عکس سیپا فعالیت می‌کرد، هنرمندی است که این تصویر را به ثبت رسانده است.رسول صدرعاملی کارگردان سینما هم صاحب یکی از تصاویر به یادماندنی از امام خمینی(ره) است. او از سوی روزنامه اطلاعات ماموریت پیدا می‌کند تا گزارش‌های روزانه‌ای را از نوفل لوشاتو محل سکونت امام تهیه کند و از همانجا تا حضور امام در ایران با ایشان همراه می‌شود.در کنار تصویری که صدرعاملی از امام خمینی گرفته است، عکسی از امام روی پلکان هواپیما یکی از ماندگارترین تصاویر تاریخ معاصر ایران است.

اباصلت بیات عکاسی است که این تصویر متفاوت را از امام خمینی گرفته است، تصویری که فضا و حال و هوای متفاوتی را نسبت به سایر آثار عکاسان دارد.

شاید کمتر ایرانی باشد که تصویر بیعت همافران نیروی هوایی با امام خمینی را در مدرسه علوی ندیده باشد. تصویری که حسین پرتوی عکاس وقت روزنامه کیهان ماندگارش کرد.علی کاوه کسی است که تصویر امام خمینیکه بعدها توسطبانک مرکزی روی اسکانس ها چاپ شد، را گرفته است.تصویر علی فریدونی عکاس دفاع مقدس از زنانی چادری با حالی ملتهب در حال حرکت به سمت پیکر امام هستند، فضای خاک گرفته و سراسر اندوه و اشک‌هایی که سرازیر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.